Balsature Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tenkte vi kunne lage en tråd hvor vi diskuterte bilmarkedet og hvor folk kan komme med biler de mener er veldig god verdi for pengene Hvis noen har sett top gear nyeste format, spesielt i de gamleste sesongene, så har de "Top Gear top tip"- litt av det samme vi kunne lage her tenkte jeg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nja, har vel ikke sett noe spesielt i det siste, men jeg husker det var en Maserati som hadde en nokså hyggelig prislapp og var en 06 modell. Ellers så husker jeg en BMW 650i som mora mi nesten kjøpte, som også hadde en nokså hyggelig prislapp. God verdi..., du mener altså der man får flottest mulig bil for minst mulig vederlag. Naturlig nok. Der folk vanligvis gjør kuppene sine er der det gjelder utgående/utgåtte modeller. Ellers så er vel det å kjøpe en hybrid det nærmeste man kommer å gjøre et nybilkupp, slik jeg har forstått det. Dersom ikke er det bare å følge med jevnlig til det kommer en desperat privatperson som trenger raske penger. Endret 7. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 I tillegg er det enkelte bilmerke som faller mye mer i verdi enn andre, bare på grunn av rykte. Se bare på Skoda. Flotte biler, med litt dårlig rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå