AvidGamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg vet det går ann å benytte et USA proxy for å "lure" systemet til å tro jeg er fra USA, men "Checkout" kontrollerer VISA og kjøps informasjonen min, så jeg blir blokkert uansett. Går det ann å benytte PayPal istenden? Vil den da "lure" til meg å få handle, eller vil kontrollen gå igjennom PayPal og finne ut at jeg er fra Europa? PS. Noen fortalte meg at det skal fins et enkelt addon til Firefox som bare med et enkelt tastetrykk blir du bak en USA proxy. Noen som vet hvilket addon dette er? Endret 6. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Flere ting her: 1) De ser nok på leveringsadressen. 2) De kan sjekke leveringsadressen mot betalingskortadresse. Vanlig svindel er det er avik mellom disse adressene. US only webbutikker har ikke rutiner for levering til utlandet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 1. Levering er ikke problem, dette er snakk om digital download av spill. 2. Ja, det er dette jeg kan tenke meg de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå