Hawkis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 hvet noen hvordan man kan spille flåklypa spillet på windows 7 eller vista? takk for svar på forhånd!!! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Husker det var noen andre som sleit med dette. Tror enaste løysningen er å installere og kjøre den i XP Mode. Men nå må du ha Windows 7 Pro for å få den funksjonen. Eller Dual Boot med en XP installasjon. Endret 6. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Husker det var noen andre som sleit med dette. Tror enaste løysningen er å installere og kjøre den i XP Mode. Men nå må du ha Windows 7 Pro for å få den funksjonen. Eller Dual Boot med en XP installasjon. har windows 7 men det følgte med pcen har du noe jeg kan gjøre da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvilket version Win7 har du? Kan tenke meg det er sikkert Home edition. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hvilket version Win7 har du? Kan tenke meg det er sikkert Home edition. jeg vet ikke hvet du hvordan man sjekker det? Endret 6. april 2010 av barca is the best Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hvilket version Win7 har du? Kan tenke meg det er sikkert Home edition. jeg vet ikke hvet du hvordan man sjekker det? fant ut av det windows 7 home premium Hvilket version Win7 har du? Kan tenke meg det er sikkert Home edition. windows 7 home premium Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Ja, dessverre er det kunn Pro versionen som du får XP Mode til. Enaste muligheten da blir å installere XP sånn at du har Dual Boot (2 Operativ Systemer). Eller installere et Virtual PC, og installere XP sånn. Men da må du ha et Windows XP å installere på begge disse muligheter.. Men du har forsøkt med Compatability Mode? Eller får du ikke installert spillet i det hele tatt? Endret 6. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå