andreas0600 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei Jeg tenker på å bygge meg en pc. Jeg klarer ikke å besteme meg for hva slags kabinet jeg skal ha, derfor tenkte jeg å poste her.... Her er kriteriene jeg ser etter i et kabinett - Fulltower - Støydempet - At det er mulig å montere vannkjøling på det - God kjøling - (et stort pluss hvis kabinet har hovedkortet festet på en uttrekkbar tray) - Ikke så mye lys sånn at den kan stå på om natta uten om å lyse hele romet opp jeg har sett på mange men finner ikke det rette, eller fant et men det ble litt dyrt: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=106184 har dere noen råd?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Corsair Obsidian 800D? edit: Så at det ble i dyreste laget for deg Endret 6. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vett ikke hva du legger i det at kabinettet må være Big Tower. Nærmeste jeg kommer det du er ute etter er: https://prisguiden.no/produkt/110742 MEN, såkalt "midi", det du skal vite er at det ikke mange "big tower" som kan stille med like mange harddisk brønner og plasser til optisk drev som akkuratt Antec p183. Må du absolutt ha "big tower" så kan du gå for det billigste du finner og bruke resten av pengende på støydempende materiale. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Corsair Obsidian 800D er på tilbud hos komplett, fått veldig bra kritikk! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Corsair Obsidian 800D har dårlig lydisolasjon og er ikke noe du burde se på hvis lydnivået er viktig. Men utover det så er det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå