Gå til innhold

Kamptråd - Odd Grenland vs Rosenborg Ballklub 11/4 (1-3)

DJ_Dark

26 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

HAHAHAHAHA. Tidenes tabbe. :!:

Da er du svært liberal på betegnelsen "tidenes" i såfall...

Helvetes Arni.

Okay da, var en klar overdrivelse. Finnes mange verre. :p

Husker årets selvmål da han spilte for VIF for noen sesonger tilbake. Mot Rosenborg altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at svinet Fevang er i gang igjen. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Det verste er at Odd-supporterne understøtter hans griseri ved å bue på Ciljan...Og Kovacs dytter ned spillere i feltet. Men sirkus Arason er ved det gode gamle :!: . en fin oppmuntring på en dårlig forsvarsdag hos mitt eget lag. Synd at angrepsspillet er godt som gull...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Ser at svinet Fevang er i gang igjen. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Det verste er at Odd-supporterne understøtter hans griseri ved å bue på Ciljan...Og Kovacs dytter ned spillere i feltet. Men sirkus Arason er ved det gode gamle :!: . en fin oppmuntring på en dårlig forsvarsdag hos mitt eget lag. Synd at angrepsspillet er godt som gull...

Slutt, vær så snill. Slutt. Det blir så jævlig dumt, og du er en jævel til å generalisere.

Lenke til kommentar

Slutt, vær så snill. Slutt. Det blir så jævlig dumt, og du er en jævel til å generalisere.

Ok, noen ;) Odd-supportere...Og Brenne vil vinne Fair-Play prisen. To filminger (en av de fremprovoserer ett gult kort) og en ettersleng. Dette Odd-laget får flere og flere foregangseksempler på Fair-Play.

Rambekk har våknet med sin takling med knottene først og Fevang er ute med albuen. Kovacs er den samme gamle. Dette er bare komisk :!: .

Blir ikke overrasket hvis NøFF gir skienslaget prisen i år og(og ja, når de ikke går tilbake og ser på situasjoner, så kan man si at NøFF har ansvaret for å gi ett lag prisen)

Nå mangler bare noen smarte kommentarer fra Fagermo...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

HAHA. Fagermo toppet det hele :!: . Kovacs må få lov til å være Kovacs. Det verste er jo at han ikke skjønner selv hvor idiotisk han fremstår :nei: ...Var det Kovacs han mente ikke skulle hatt gult kort???

Hva var så ille med det gule kortet? Syntes det var meget strengt. Såvidt nær Ørlund, og går ikke inn så veldig stygt. Ta av deg anti Odd-brillene dine. Blir bare uspiselig når det kommer fra en som holder med Sportsklubben Brann.

Lenke til kommentar

HAHA. Fagermo toppet det hele :!: . Kovacs må få lov til å være Kovacs. Det verste er jo at han ikke skjønner selv hvor idiotisk han fremstår :nei: ...Var det Kovacs han mente ikke skulle hatt gult kort???

Hva var så ille med det gule kortet? Syntes det var meget strengt. Såvidt nær Ørlund, og går ikke inn så veldig stygt. Ta av deg anti Odd-brillene dine. Blir bare uspiselig når det kommer fra en som holder med Sportsklubben Brann.

Fjorårssesongen får vi aldri gjort noe med. Jeg har fortrengt den kampen for lengst. Nå er jeg mer opptatt med denne sesongen.

Jeg tror ikke du trenger å være Brann-supporter for å mene det samme jeg gjør hva gjelder Odd. Dette er bare generelle betraktninger om hva jeg ser. Jeg har på meg anti-Berntsen briller.

Selv om Odd er ett lag jeg ikke kan fordra...

Lenke til kommentar

Du mener bortsett fra at han hoppet rett inn i keeper, uten så mye som å se på ballen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...