Evast Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Om man skal søke på sommerjobb i en butikk, er det fritt fram å gå til butikken og levere en søknad? Eller må de ha utlyst en ledig stilling i sommerferien? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Enten så går du til dagligleder og leverer en CV og håper på det beste, eller du kan vente til de etterlyser en stilling Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvis du venter til de utlyser en stilling må du regne med et drøss av søkere. Her ser man et skrekkeksempel på 320 søkere til en kassejobb på Rimi: http://www.aftenposten.no/jobb/article3113696.ece Lenke til kommentar
aregar Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Du skal bare levere til butikksjefen. Når jeg jobba som butikksjef satte jeg alltid pris på folk som leverte og kalte de inn til intervju når jeg trengte folk samtidig som jeg utlyste stilling, stor bonus til de som leverte søknaden en gang til da. PS. vær forberedt på at du kan bli intervjuet med en gang, slik jeg gjorde en del når folk kom inn. Ikke røyk før du går inn og ikke ha tyggis i kjeften.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er ingen regel om at du må vente til de har lyst ut en stilling. Noen butikksjefer/daglig ledere har mye å gjøre og ser helst at du ikke plager dem med slikt, de fleste tror jeg liker at du viser litt initiativ og stå på-vilje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå