Gå til innhold

Noen som har noen erfaringer med Viasat OnDemand?

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden en del av Champions League kampene går på Viasat nå så har jeg lurt litt på å abbonere på Viasat OnDemand. Men det jeg da lurer på er om det er noen som har noen erfaringer med Viasat OnDemand?

Er dette å anbefale? Tenker da mest i retning av å koble pcen til en tv og se via den. Er det like greit å bare skaffe en Viasat dekoder og gjøre det på den måten?

Kom med innspill og egne meninger!

Setter pris på hjelp:-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Siden en del av Champions League kampene går på Viasat nå så har jeg lurt litt på å abbonere på Viasat OnDemand. Men det jeg da lurer på er om det er noen som har noen erfaringer med Viasat OnDemand?

Er dette å anbefale? Tenker da mest i retning av å koble pcen til en tv og se via den. Er det like greit å bare skaffe en Viasat dekoder og gjøre det på den måten?

Kom med innspill og egne meninger!

Setter pris på hjelp:-D

Tja, kvaliteten er ok, dog ikke forvent TV bilde på streamingen.

Selv valgte jeg en TV løsning gjennom Nextgentel og kjøpte til sportspakken.

Får jo NRK og TV2 kanalene (inkl HD) til 49,- og sportspakken fra Viasat til 199,- (totalt 287,- inkl HD dekoder, 49,- billigere om du kun velger NRK kanalene).

Utvalget er over 3000 filmer og prisen er ikke avskrekkende, samt kvaliteten på bildet er bedre enn via On demand.

Via adsl så er det vel maksimalt 6mbit bredbånd du får, via VDSL2 er det ingen begrensninger på hastighet etter det jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...