muummi Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Heisann Lurer litt på HVordan undervisningen er bygd opp ved universitet og høyskole? Er det mer en vanlig klasse som man finner på vgs, på en høgskole? Eller er det som på universitet at det er store lesesaler? Vil man kunne få oppfølging på en høgskole enn på et universitet? Vet ikke helt hva jeg vil studere ennå, men syns det virker så mye mer stressende å studere på et universitet, mye mer å passe på og sånt. Hva er deres meninger om dette? takker for svar:) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Går på høgskole selv og er da i en liten klasse på 20 stykker og det er god kontakt med lærerne. Men dette varierer, for på andre linjer på skolen er det klasser med 50-60 stykker. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Universitet er mer forskningsrettet, men med tanke på oppfølging tror jeg kanskje høyskolene er bedre enn universitetene. EDIT: Jeg tror ingen av dem er spesielt stressende. Opplevde selv at det er mer frihet fra VGS med tanke på at du kan velge hvordan du liker å studere, mao mindre stress. Endret 8. april 2010 av bjelleklang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå