Fjomp Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg var innom netAgency sin webshop i dag, de hadde faktisk bedre priser en f. eks Komplett. Er det noen som kjenner til/har handlet varer derifra? /Fjomp Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Dette har blitt tatt opp så mange ganger før. 1 person med 1 post som spør om "noen" har hørt om en webshop. Fattig måte å reklamere på (hvis dette er tilfellet). Den burde bli stengt snarest spør du meg (før det tar helt av igjen). Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg var innom netAgency sin webshop i dag, de hadde faktisk bedre priser en f. eks Komplett. /Fjomp Bedre priser??? Komplett: Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 4,167,- netAgency: Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 4698,- Og det var bare ett eksempel. De er jo dyrere en Komplett. Så det der var dårlig reklame Lenke til kommentar
staljin Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Og ikke å nevne vare utvalg, 50 varer til samen, ja OK, 75 varer, da. Staljin Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Og det var bare ett eksempel. De er jo dyrere en Komplett. Så det der var dårlig reklame Snikreklameringen blir bare dårligere å dårligere. "I gamle dager" passet de i alle fall på å faktisk ha gode priser før de spammet forumet :wink: Det kommer vel forhåpentlig vis snart en moderator online så vi kan få stengt denne tråden. I mellomtiden kan vi jo prøve å la den dø ut, så får de minst mulig reklame? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 NICE! Oja... nice priser Boikott jeavelene... Ja, la oss lage ei black liste... 1. netAgency 2. Nettconnection 3. NorskElektroData Kom igen med fleire som må på blacklista. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 :o Herregud, vi bør snart få oss en "blackliste" nå, over butikker som bryter markedsføringsloven... Netconnection, som tjente fett på det, NorskElektroData som er bare et annet drittselslap, og nå NetAgency... Burn! Lenke til kommentar
norrick Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg var innom netAgency sin webshop i dag, de hadde faktisk bedre priser en f. eks Komplett. Er det noen som kjenner til/har handlet varer derifra? /Fjomp Da må du være blind da mann! Etter en liten runde på netagency så ser det ut som at prisene ligger 10-20% høyere sammenlignet med komplett (kikket på MB, CPU). Med andre ord en av norges dyreste nettbutikker. I tillegg så selger ikke netagency minnebrikker til data'en din... Det er første gang jeg har sett en "komplett" nettbutikk som ikke leverer RAM. Man må huske på at frakt også er en kostnad og det blir ikke billigere å bestille fra to butikker. Nei, jeg vil nok heller holde meg til komplett som har lavere priser og har god omtale samt at de tilbyr et varespekter som ikke kan sammenlignes med netagency. PS. På hvilken vare er netagency rimeligere enn komplett? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 IKKE SKRIV FLEIRE REPLAYS HER, LA POSTEN DØ UT! (til ein moderator finn den da)[/b] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg