abene Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eizo er klar med to nye ColorEdge-skjermer for redigering av digitale bilder. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Merkelig at de ikke har displayport. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Merkelig at de ikke har displayport. Dette tar du rett ut av luften, eller? Det står jo til og med i artikkelen at de har DisplayPort. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 22 tommeren har DP, men foten på 30 tommeren må være veldig felksibel siden det skal være mulig med portrettvisnign (noe som må være en ganske vill internettopplevelse). Tror også det er første 30" med portrettmulighet i foten. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Aha, så 30-tommeren har ikke det. Greit nok. Kanskje snodig. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Til 25k vil jeg ha DisplayPort. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva med CG245W som kan kalibrere seg selv?... Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bare jeg som synes prisen ikke var så ille? Hadde forventet sånn 60k for den største, jeg. Apple og Dell skal vel fortsatt ha 16-20k for sine 30-tommere så et par lapper ekstra for en Eizo ColorEdge er absolutt ikke forkastelig. Man får helt sikkert et mye bedre bilde for de pengene. Dersom man bare får 2 DVI porter til 25k derimot så synes jeg det er for dårlig. Tviler på at mangelen på Displayport har noe å si for meg eller den gjennomsnittlige bruker da tilnærmet ingenting bruker det, men liker likevel at det er litt å velge i bak der. @Brusfantomet: Jeg ser ikke helt logikken med at Displayport bortfaller fordi foten må være fleksibel. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tviler på at mangelen på Displayport har noe å si for meg eller den gjennomsnittlige bruker da tilnærmet ingenting bruker det, men liker likevel at det er litt å velge i bak der. Den gjennomsnittlige bruker kjøper ikke ColorEdge-serien. Ellers synes jeg det er dårlig at toppmodellen ikke har DisplayPort - da det er mer fremtidsrettet grunnet overføringsteknologien er langt bedre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Og det er "gratis" å implementere, ingen lisenskostnader, så det er ingen grunn til at ikke alt har det. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Og det er "gratis" å implementere, ingen lisenskostnader, så det er ingen grunn til at ikke alt har det. Tviler på at det så store lisenskostnader, når 24" til 3-4k har det. Jeg tror det er enn del tekniske utfordringer knyttet til display-port. Til og med Apple 30" krever denne "rare dingsen". Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Og det er "gratis" å implementere, ingen lisenskostnader, så det er ingen grunn til at ikke alt har det. Tviler på at det så store lisenskostnader, når 24" til 3-4k har det. Jeg tror det er enn del tekniske utfordringer knyttet til display-port. Til og med Apple 30" krever denne "rare dingsen". Du vet at det er en enkel display-port til dvi adapter? Displayport er overlegen på alle områder, og det er gratis, finnes ingen grunn til å ikke implementere det. Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Vet denne er litt feilplassert, men likevel relevant. Jeg er opprinnelig amatørfotograf som nå begynner å selge litt bilder. Vil gjerne ha en OK skjerm for fotoredigering som også kan brukes til litt spilling, slik som flysimulator og litt Battlefield etc. Vil de billigste fra Eizo (EIZO Flexscan S2233W 1680 x 1050) egne seg for dette, eller må jeg opp i den til 8K som nevnes i denne artikkelen? Mvh Eirik Endret 14. april 2010 av Eirik2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er et VA panel i den skjermen, så den vil nok være helt ok. Det er dog litt lav oppløsning i mine øyne, men det får være en vurderingssak. Selv hadde jeg heller valgt Dell 2209wa, da den bruker et S-IPS panel, og koster mindre. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Som sagt ca. 100 ganger før. Det er nyttesløst å kjøpe kun etter panelteknologi. IPS-baserte paneler er ikke automatisk bedre enn VA-baserte. Les tester. http://www.prad.de Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og hvem sier at jeg anbefaler kun etter teknolgi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå