avo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Subject sier vel det meste... (Selv om jeg ikke helt vet om dette er rett sted å poste dette) Har en PS3 på jobben, og tenkte å sette den opp på en HD prosjektør i resepsjonen til kunder på besøk som må vente litt. Men - må jo ha et spill eller tre. Hva er å anbefale som A - er fort å komme i gang med. (blir litt feil om man ikke kommer i gang før man må gå igjen, og heller ikke bra om kundene flytter inn :!: B - er enkelt nok til at "folk flest" skjønner det, og kan ha det gøy på første forsøk. C - fungerer greit uten for mye lyd på. Ikke det at det gjør noe med litt lyd, men om spillet krever høyt volum, og har plagsom musakk i bakgrunnen, kommer vi som jobber her til å bli gale. Noen tips ? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Little big planet er vel et sånn spill. Selv om jeg ikke er så god på ps3 spillene da. Men jeg hsker jeg prøvde Little big planet hos en kompsi, det kom fort inn i hendene mine det, og det var kjempe morro. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvis du velger LittleBigPlanet bør du skru ned eller av musikken. Jeg sier ikke at musikken i spillet er dårlig, men mye av musikken kan være repterende og masete. En hel arbeidsdag med mye av sangene der kan både bli frustrerende og irriterende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sportspill er jo altid en vinner, du får fifa 10 for under 300kr De fleste eldre bilspill på ps3 er også billige nå Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 tror også jeg ville gått for noe under bilspill sjangeren, det er noe 99% skjønner med en gang og klarer å beherske til en viss grad, samt at det er artig.. Little big planet tror jeg faktisk kan bli litt vrient om man ikke kjenner til hvordan sette på klistremerker og slikt, kjipt å stå fast på det lissom.. nå vet jeg ikke aldergruppa på kundene dine, men ellers er jo tekken en slager da, så kan faktisk 2 ha det gøy samtidig mens de venter(få slått fra seg litt aggresjon siden de må vente så lenge ) så da er konklusjon min at noe innen bilspill eller tekken typen kan være bra( der har du ihvertfall 2 spill da) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 "Vi er klare til å ta imot deg nå, Andersen." -"Kulan litt, må nett klare dette brettet!" ..Skulle ikke forundre meg =) Lenke til kommentar
avo Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Tror det bør bli noe innen bilspill-sjangeren ja. Kan jo sette opp med en stol med ratt og pedaler også Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Lego Star Wars / Indiana Jones / Batman. De er lette å komme inn i, og er noe de fleste vil kjenne igjen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Racing, fighting og sport er vel sjangrene du bør vurdere her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 LBP, Ratchet & Clank (eller tilsvarende type spill), Lego et eller annet. Enkelt å sette seg inn i, underholdende for andre å se på. Bil- (unntaksvis Burnout-serien) eller sportspill (som i praksis betyr fotball) blir gjerne for kjipt for mannen i gaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå