freonor Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei, jeg har vært uheldig og skjermkortet mitt døde. Jeg skal ha et nytt skjermkort av samme type og trenger da nye thermal pads. Hvor får man tak i dette? Teit å kjøpe sånt fra utlandet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Teit å kjøpe slikt i Norge, sier jeg Du får billig frakt, og ingen moms på slike små ordre, så det lønner seg faktisk. Leveringen har jeg også opplevd at er raskere. Ser ingen som har pads inne i Norge uansett (ut fra PG). http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=66&osCsid=7759297a3f92bef886b2e506463bf726 Fint utvalg. Lenke til kommentar
freonor Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg får vel bare bestille fra utlandet. Men frakt blir jo nesten halvparten av kjøpesummen. Bare derfor jeg ville funnet noen i Norge som kan sende for 6 kroner... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Standardfrakt fra utlandet er jo langt billigere enn standarfrakt fra Norge. Men om du får for 6,- kroner er det jo helt klart verdt bryet. Du kan jo dobbeltskjekke Microplex, men fant ingenting i prisguiden. Patetisk at ingen fører pads.. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Bestilte noe greier + termal pads fra utlandet jeg sparte vel minst 200. Så det lønner seg. Endret 14. april 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå