Ferdizz Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hei, for noen dager siden skulle jeg spille litt bf2 med noen venner da plutselig skjermen min "blir delt opp i firkanta ruter", helt til skjermen var svart. Så kom "blåskjermen" opp med en feilmelding og noe sånt som jeg ikke husker. Dette gjentok seg hver gang jeg starta pcen på nytt, bare at da kunne jeg ikke være inpå windows mer enn ca 20 sek før blåskjerm kom . Derfor bestemte jeg meg for å reinstallere windows 7 på pcen og alt så helt fint ut. Men med en gang jeg lasta ned oppdateringene til pcen som inkluderte en driver til mitt nvidia skjermkort (geforce 8600 gs) og restartet pcen, kom blåskjerm igjen. Jeg startet system recovery og alt funka fint og prøvde en annen nvidia driver, men det samme gjentok seg. Pcen funker i safe mode. En uke i forkant fikk jeg trojan virus eller noe lignende og vet ikke om jeg fjerna det, men er veldig sikker på at dette har noe med det viruset å gjøre. Har hatt den bærbare HP pavillion-en i 2 to år nå og aldri opplevd noe lignende.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg kjøpte pcen uten garanti fra multicom.no så tror ikke jeg vil sende den inn på reperasjon hvis dette blir dyrt (dyrere enn ca 500) Hvis dere trenger noe annen info så bare sifra. Jeg kan ta ett bilde av "blåskjermen" som kommer hvis dere trenger det. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå