Scannor Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 God dag godtfolk. Regner med at dette er overdiskutert, men fant det ikke igjen da jeg søkte på det i forumet. Jeg har tenkt å kjøpe en HTC Desire, og lurer på om jeg skal slenge på en trygghetsforsikring. Er dette egentlig bare tull, eller kan det være smart å gjøre? Synspunkter, erfaringer? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har slik forsikkring på min iPhone, koster emg 35kr i måneden. Jeg var _MEGET_ glad for at jeg hadde den når jeg tryna på sykkel! Med telefona i lomma som tok av for fallet så viste den bare strekkoder etterpå. Rignte Netcom, ble overført til forsikkringsfolka, dem spurte noen spørsmål, og 3-4 uker etter kom det ny telefon i posten. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) God dag ja! Jeg har bestilt en HTC Desire selv, og fant ut at trygghetsforsikring kan være kjekt, spesielt med den store sårbare skjermen. Bestilte på elkjøp, og slengte på trygghetsforsikringen deres. 999,- for ett år er verdt det å ikke måtte være så bekymret for telefonen, med riper og det som måtte følge. Hadde det vært en vanlig SE eller lignende, hadde jeg ikke brydd meg Endret 6. april 2010 av Araho Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Det var den skjermen jeg og tenkte mest på. Vel, jeg tror jeg får spandere en trygghetsforsikring på den. Takk for svar. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Husk at det også kanskje kan lønne seg å kjøpe en slik en: InvisibleShield Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Takk for svar. Er det andre som har noen synspunkter? Akkurat nå er jeg ganske usikker på hva jeg skal velge, har jo ikke akkurat så meget med penger heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå