gullierne Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vi har et lokalt nettverk hjemme med i alt 3 laptops og en stasjonær. På nette finnes også en exstern disk på 2 Tb. Vi ønsker å ta fortløpende back up av vår store billedsamling, en samling som hele tiden øker fordi vi er ivrige fotografer. Vi har tidligere hatt to diskcrash med tap av tildels store mengder med billeder. Det jeg kan tenke meg er en backup til den externe disken, men at det settes opp slik at endringer i billedmassen på nettverks PC'ene automatisk også blir backet up på den externe disken. Hvilket program skal jeg bruke og hvordan skal det settes opp? På forhånd takk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Symantec (Norton) Ghost er bra og kan gjøre det du er ute etter. Litt nysjerrig, hva har denne posten med Ferie og reise å gjøre, er den ikke datarelatert? Lenke til kommentar
gullierne Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Sorry. Feilplassert Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da denne nå er postet på nytt i riktig kategori stenges den. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg