Hewitt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen som har noen erfaring med om butikkenes restlager av Freia påskeegg settes ned kraftig nå som påsken er over? Snakker om type: Er greit keen på å hamstre inn noen slike om det er halv pris f.eks. Kan ikke huske fra forrige år om de har pleid å bli nedsatt eller ei, men vil jo tro det er i alles interesse å få bort restene... Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Off er så lei dem nå. Blir kvalm av å bare se på dem. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Alle sier de blir så kvalm, men jeg har aldri blitt kvalm av de. Holder meg til maks en pakke av gangen da, kjører ikke noe spis-fem-og-få-en-hundrelapp-bet. Beste ved hele påsken! <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 7-11 pleier så selge dem billig etter påske om de har noen igjen. Hvertfall her i Bergen. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Alle sier de blir så kvalm, men jeg har aldri blitt kvalm av de. Holder meg til maks en pakke av gangen da, kjører ikke noe spis-fem-og-få-en-hundrelapp-bet. Beste ved hele påsken! <3 En pakke? Åherregud nå dør jeg nesten av et egg bare. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hmm, nå fikk jeg lyst til å se hvor mange jeg klarer på 10 min. Må se om jeg får en kompis med på noe veddemål eller noe. Kunne sikkert klart en 15 stykker eller noe. Endret 6. april 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Håper dem blir på tilbud! Dem er jo knall gode! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Eg har aldri sett at butikkar har slike igjen etter påske, dei går som regel ut i løpet av påska. Og om det er igjen nokon veit nok butikkane at desse kjøper folk uansett. Men, det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 I fjor hadde Chell-bensinstasjonen dem her for halv pris, da var det hamstring, ja. Håper de gjør det i år igjen.. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Blir ikke noe salg på Rimi ser det ut til. Var innom i dag (Bergen) og forhørte meg. De regna med å selge ut sin beholdning ganske kjappt uten å senke prisen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg spurte ikke, men Rimien her hadde i dag en haug igjen, hvis jeg skal tippe vil jeg tippe et sted mellom 50 og 80 esker igjen. Til full pris foreløpig, så får vi se hva som skjer. Greit nok at de er ekstremt gode, men hvor mange kan de virkelig selge etter påsken? Jeg håper hvert fall. Den andre butikken jeg var innom var utsolgt før påske. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg tviler ikke ett sekund på at alle butikker får solgt ut alt de har til full pris, selv etter påsken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 de vil jo ikke si til deg at de skal sette ned prisen, da får de jo ikke solgt til full pris. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 16kr på rema1000 bak teateret i bergen. Gogogo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Takker for tipset. Skal i området der snart likevel så får kjøpe med meg noen. Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 8.50 på rimi!! jeg kjøpte 4 pakker i går, men nå er de utsolgt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Aaargh. Rimien her har fortsatt røflig estimert sikkert 50 esker igjen til fullpris. Sett ned for faan! Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg føler at alt er billigere her på sørlandet Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Halv pris på Rema i Narvik. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hmm, blir nødt til å ta en tur på Rema nå! Skal oppdatere Oppdatering: Nei, var tomt her. Men fikk meg litt marsipan. Endret 9. april 2010 av Tomriel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå