Gå til innhold

EL: Liverpool FC - SL Benfica 08.04.2010

Hewitt

37 stemmer

1. 1. Avanserer Liverpool til semifinalen i Europa League?

• Ja.
      26
    • Nei.
      11
  2. 2. Velger Benitez en offensiv taktikk til tross for skadeproblemer, og starter med Alberto Aquilani?

• Ja, på bekostning av Lucas.
      8
    • Ja, men Lucas (og Mascherano) spiller også.
      5
    • Nei.
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i svarte F**N!?!?

LUCAS?!?

Jeg var 110% sikker på at det var Torres som putta. Jubla vilt og ropte torres som faen sammen med Manchester United fan'en jeg bor atme. Så var det LUCAS SOM PUTTA?!?

Det er jo IRL BUG som pokker. Men hva helvette. Akkurat nå elsker jeg deg Lucas. Fantastisk!

Vil ha et mål til før jeg føler meg trygg! YNWA GUTTA!

Lenke til kommentar

Hva i svarte F**N!?!?

LUCAS?!?

Jeg var 110% sikker på at det var Torres som putta. Jubla vilt og ropte torres som faen sammen med Manchester United fan'en jeg bor atme. Så var det LUCAS SOM PUTTA?!?

Det er jo IRL BUG som pokker. Men hva helvette. Akkurat nå elsker jeg deg Lucas. Fantastisk!

Har gjort den feilen selv. Lucas og Torres løper litt på samme måte og begge bruker nesten alltid hvit teip opp på leggene.

Ny avatar i anledning denne kampen også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg helgarderte meg og ropte LORRES!

TUCAS har jeg spart til neste.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Må være halvannet år siden jeg har sett så mange inne her i pausen i en Liverpoolkamp. Bra gutta.

Surrealistisk å se Sleiva runde keeperen og sette den i åpent mål. Cred til gutten. Selv om jeg heller ser at Aquilani og Dani kommer på i andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva i svarte F**N!?!?

LUCAS?!?

Har gjort den feilen selv.

Var sikker på at det var Kuyt jeg. Håper for gud at spillerne ikke kjører samme stil de gjorde under Houlier. Da kan ting fort bli vanskelig. :p

Lenke til kommentar

Vi ser på pub vettu Jefe :) Til vanlig i da, vi har hatt sammeier møte hos meg i dag, så det var rett før jeg ropte: Kan dere ikke til helvete komme dere ut, jeg skal se KAMP! :D

Klarte å styre meg da......:p

Nå må vi tette igjenn bakover, helt igjenn. Kontre dem i senk.

Aquilani starter ikke pga foten, men satser på å se ham mot slutten, sammen med Dazzling Dani!

WALK ON!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...