Gå til innhold

EL: Liverpool FC - SL Benfica 08.04.2010

Hewitt

37 stemmer

1. 1. Avanserer Liverpool til semifinalen i Europa League?

• Ja.
      26
    • Nei.
      11
  2. 2. Velger Benitez en offensiv taktikk til tross for skadeproblemer, og starter med Alberto Aquilani?

• Ja, på bekostning av Lucas.
      8
    • Ja, men Lucas (og Mascherano) spiller også.
      5
    • Nei.
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde vært bedre å slå Hamburg i Hamburg spør du meg. OM Liverpool kommer til Hamgburg da. Bigg If.

Lenke til kommentar

herlig med godt resultat ja ! Torres skårer 2 flotte mål !

Som en annen sa før meg, han skårer selv om han ikke har dagen. Fantastisk kar :love:

Men for meg er Kuyt man of the match i think, han jobbet hardt ( som vanlig ) og fikk startmålet og la mange gode inlegg og løp som en gal på banen.

Atletico Madrid next på hjemmebane , må få godt resultat der og, er kansje lettere å ha bortebane først slik at man vet hvor mye man må ha på hjemmebane for å vinne :p men sånn blir det ikke her da.

Lenke til kommentar

Danielzu:

Er happy med kampen isolert sett.

Men med en så feig manager ved roret mtp defensive valg i spillermateriale er jeg redd vi går magre tider i møte.

Dette sammen med "nul"l bruk av andre ungutter en Lucas, Goggen og Insua i kamper av betydning betyr også at vi ikke vil få se mye talentutvikling under Benitez.

Digg kamp dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

El Zhar har fått et par kamper under Rafa(dog ikek denne sesongen, mye pga hans skade).

Har ikke direkte trua på EL Zhar da.

Rafa er flink til å hente unggutter, kjøpte flere ungutter enn A-lagspillere i sommer for eksempel, men elendig til å bruke de.

At Rafa er feig i en slikt kamp er vel lik så greit, kynisk kalles det, og de fleste managerene gjør likedan i slike europakamper.

En ekstra gladmeldign: Aguero er suspandert i første kampen i semifinalen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi vinner cupen og United vinner ingenting. Så kan vi le oss gjennom sommeren.

De vant vell ligacupen? :hmm:

De har undergravd den tittelen siden 01, så den teller ikke.

Lenke til kommentar

Dette var herlig ja. Vi vinner fortjent, definitivt. Benfica har enormt få sjanser med tanke på hvilke spillere de har på topp. Jeg hadde regnet med de ville vært enda farligere, selv om det ble noe nervøst på 3-1. Det er noe spesielt med Europakveldene på Anfield, så jeg følte meg egentlig veldig trygg på avansement etter 1-0 (for øvrig helt korrekt, linjedommeren må ta en tur i seg selv etter at han prøver å annullere for offside på corner). Med Atletico og Fulham/Hamburg igjen tror jeg faktisk vi tar hele turneringen nå.

Oh Liverpool! :D

Lenke til kommentar

Torrse har fire mål på fire kamper i Europa League. Han sto over i begge kampene mot Unirea, og scorte 2 mål i hver av hjemmekampene mot Lille og Benfica. Må huske på at spillerne på toppscorerlista har spilt mange flere kamper enn Torres, siden Liverpool kom inn etter gruppespillet. Etter hva jeg røflig kan se ut ifra lista har Torres bedre målratio enn de fleste andre, inkludert Cardozo og Villa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...