Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guttens kroppspråk


Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Vel, da mitt forhold til eksen begynte å falme, så hadde han en tendens til å snu ryggen mot meg i sengen. Han ba MEG holde rundt ham, og kom med dårlige unskyldninger over hvorfor han absolutt måtte ligge den veien. Ikke så veldig lenge etter ble det slutt (ikke pga det selvfølgelig).

 

Nå holder jeg på med en fantastisk fyr og tar alt for mange tegn og detaljer på oppførsel hans i betraktning. I dag når vi lå i sengen og bare koste (halvsov), snudde han seg plutselig ryggen mot meg (og sa, "du kan holde rundt meg").

 

Men det virker litt unormalt? Som gutt, er det noe du gjør vanligvis eller er det et tegn på at du egentlig ikke har så lyst å "møte" jenten.

 

Jeg er veldig usikker på hva han vil og sånn, og dette gav meg totalt flashback fra hvordan eksen oppførte seg.

 

(Et annet spørsmål som ikke har så mye med denne saken og gjøre: er det unormalt og bli helt opphengt i en person du er forelsket i sin lukt? Han glemte en t skjorte hos meg, og jeg klarer ikke slutte å lukte på den. Kunne sovnet med den. syns det høres nesten litt desperat ut men ikke vet jeg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en person som hater å føle meg ukomfortabel når jeg skal prøve å sovne. Klarte å holde maks 5-10 minutter rundt ekskjæresten min før jeg måtte snu meg. Vi sov nesten alltid med mye rom mellom hverandre og det var en DRØM når vi fikk en dobbeltseng der vi kunne "holde oss for oss sjæl", hehe.

 

Ikke det at det ikke var fint å "spoone". Det er noe av det koseligste som fins, men ikke over hele natta.

 

Edit: Episk skrivefeil

Endret av Flashmob
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg er en person som hater å føle meg ukomfortabel når jeg skal prøve å sovne. Klarte å holde maks 5-10 minutter rundt ekskjæresten min før jeg måtte snu meg. Vi sov nesten alltid med mye rom mellom hverandre og det var en DRØM når vi fikk en dobbeltseng der vi kunne "holde oss for oss sjæl", hehe.

 

Ikke det at det ikke var fint å "spoone". Det er noe av det koseligste som fins, men ikke over hele natta.

 

Edit: Episk skrivefeil

 

Jeg glemte å skrive at dette var ikke om natten! dette var om dagen, i 13- 14 tiden. Vi bare lå å pratet å hørte på musikk (han hadde vært opp hele natten for å fikse døgnrytmen, så han lå bare å døste).

 

Greit at vi ikke trenger å kose og holde oss inntil hverandre, men at han snudde ryggen helt til, uten noen spesiell grunn syns jeg var litt merkelig.

Lenke til kommentar

Enig med Probin, kan jo være koselig å bli holdt rundt, trenger ikke bety noe at noe negativt er på ferde :)

 

Ellers tror jeg mye bra allerede er sagt, så bare for å bidra med noe slenger jeg bare noe ut i luften. Kan være gutten synes det er ukomfortabelt å ligge å puste deg opp i ansiktet osv? At han ikke vil at du skal kjenne ånden hans, eller at han ikke vil vekke/forstyrre deg med pusten sin, etc. Kan jo være så enkelt som det. Du kan også ta i betrakning at det kanskje er omvendt, og at han gjør det med komfortabelt for seg selv på en snill måte ^^, En annen ting som sikkert noen har nevnt er at det fort kan bli varmt å ligge så tett inntil hverandre, og noe jeg selv har erfart er at det er sinnsykt vanskelig å sove om man er for varm, og det er også litt ubehagelig å være svett når man ligger der i sengen.

 

Uansett, det virker for tilfeldig for meg at to ulike gutter begge ville reagert på denne måten (å snu ryggen til osv) om de hadde tenkt å slå opp etc. Tror ikke du skal ta noen sorger på forskudd der, er jo ingen grunn til det uansett.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Enig med Probin, kan jo være koselig å bli holdt rundt, trenger ikke bety noe at noe negativt er på ferde :)

 

Ellers tror jeg mye bra allerede er sagt, så bare for å bidra med noe slenger jeg bare noe ut i luften. Kan være gutten synes det er ukomfortabelt å ligge å puste deg opp i ansiktet osv? At han ikke vil at du skal kjenne ånden hans, eller at han ikke vil vekke/forstyrre deg med pusten sin, etc. Kan jo være så enkelt som det. Du kan også ta i betrakning at det kanskje er omvendt, og at han gjør det med komfortabelt for seg selv på en snill måte ^^, En annen ting som sikkert noen har nevnt er at det fort kan bli varmt å ligge så tett inntil hverandre, og noe jeg selv har erfart er at det er sinnsykt vanskelig å sove om man er for varm, og det er også litt ubehagelig å være svett når man ligger der i sengen.

 

Uansett, det virker for tilfeldig for meg at to ulike gutter begge ville reagert på denne måten (å snu ryggen til osv) om de hadde tenkt å slå opp etc. Tror ikke du skal ta noen sorger på forskudd der, er jo ingen grunn til det uansett.

 

:)

 

Han har faktisk sagt det at han ikke liker å puste noen opp i fjeset, for han syns det er ubehagelig. Jeg tror ikke jeg er plaget med noe særlig dårlig ånde så jeg tror ikke det er det (men who knows?).

 

Han blir veldig fort varm, så det er greit nok. Men ingen av disse grunnene er noe GOD grunn for å snu seg fullstendig mot meg? utenom det å bli holdt rundt.

 

Mulig jeg overanalyserer og alt det (har en tendens til sånt), men syns likevel det var rart.

 

Men takk for svar i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Kan bare prate for min egen del, og jeg KAN IKKE puste folk i ansiktet når jeg sover. Jeg kan ikke engang puste på meg selv da, så det er muligens bare jeg som er rar, men om han sier det så er vi tydeligvis flere :p Det har ingenting med ånde eller lukt å gjøre, det bare er sånn.

 

Interessant, dette kunne du vel spart for en blogg eller en dagbok?

Lenke til kommentar

Kan bare prate for min egen del, og jeg KAN IKKE puste folk i ansiktet når jeg sover. Jeg kan ikke engang puste på meg selv da, så det er muligens bare jeg som er rar, men om han sier det så er vi tydeligvis flere :p Det har ingenting med ånde eller lukt å gjøre, det bare er sånn.

 

Interessant, dette kunne du vel spart for en blogg eller en dagbok?

Vanskelig å vite om du er ironisk eller hva, men hvis du leser innlegget over mitt eget så ser du at jeg svarte henne :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...