Frigata Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, eg sette morgonkaffien i halsen minst 4 gonger i løpet av denne tråden. Hallo, det er jo klart det er snakk om eit RAN her!!!11 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Det er en sivilrettslig sak. Hvorfor klager du på politiet da? De har vel forsøkt å hjelpe deg som best var? SIVILRETTSLIG? Du fremstiller deg som jurist med ditt profilbilde og signatur og klarer og si at deter SIVILRETTSLIG? ER DU SERIØS? Han ble anholdt på kontoret til lederen uten samtykke, dette kalles FRIHETSBERØVELSE, hørt om det? Jessufader... Endret 14. april 2010 av barerobert Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Det er en sivilrettslig sak. Hvorfor klager du på politiet da? De har vel forsøkt å hjelpe deg som best var? SIVILRETTSLIG? Du fremstiller deg som jurist med ditt profilbilde og signatur og klarer og si at deter SIVILRETTSLIG? ER DU SERIØS? Han ble anholdt på kontoret til lederen uten samtykke, dette kalles FRIHETSBERØVELSE, hørt om det? Jessufader... He,he... Er vi litt übersexuelle idag, siden wir zå høyt rufen. Kanskje ein bischen premenstruelle. Oder for mye møllers tran? Wir kan dir hilfen. Unsere spesialitet er psykoanalyse, parterapi und elektrosjokk. Psyk. med. dr. Freud G Endret 15. april 2010 av Gaidaros 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ikke glem å spørre ham om hans forhold til sin mor. bareropert, Hvorfor ikke fortelle oss hvorfor vi tar feil, da? Jeg ser minst to feil i innlegget ditt - gjør du? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ikke glem å spørre ham om hans forhold til sin mor. bareropert, Hvorfor ikke fortelle oss hvorfor vi tar feil, da? Jeg ser minst to feil i innlegget ditt - gjør du? Skrivefeil? Er arbeids og velferdsetaten NAV? Da vil jeg nesten påstå at du ikke har noen grunn til å argumentere for noe som helst Btw, jeg er glad i min mor Lenke til kommentar
frevild Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Sakset fra wikipedia: Ødipuskompleks, et begrep innført av Sigmund Freud, tatt fra det greske sagnet om Ødipus, som uten å vite det drepte sin far og giftet seg med sin mor. I den psykoanalytiske teorien ble det såkalte ikke-løste eller ikke-overvunne ødipuskompleks i lang tid betraktet som kjernen i enhver nevrose og særlig i hysteri. Den såkalte ødipale fase varer fra ca. 2 1/2–3-årsalderen til 5–6-årsalderen, hvor gutten har forsterkede og erotisk fargede følelser og lengsler overfor moren. Denne «hangen» til moren er ledsaget av skyldfølelse, rivalisering, sjalusi og dermed sammenhengende negative følelser overfor faren. Faren står imidlertid samtidig også modell for guttens fremtidsbilde av seg selv. Når det på grunn av følelsene mellom sønn og mor utvikler seg sterk angst for en vred, hevngjerrig far, kan denne angsten bidra til at sønnen blir sittende fast i en forsinket eller manglende løsning av den ødipale fase og dens konflikter. Edit: Nei, huff, nå var jeg kanskje stygg. Men det tror jeg barerobert tåler fint. Endret 16. april 2010 av frevild Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvor mye man skal tilegne Freud kompetanse kan diskuteres, han var jo selv psykisk syk... Men jeg tror med det sagt at en slik diskusjon strengt tatt har plass i en annen tråd... Nuff said, du vakke frekk bare dårlig på å treffe frekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå