rosin Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hei :-) dere som hadde russefrakk, skaffet dere den via f.eks. russeservice? er det aktuelt å spørre på apotek? andre steder der man kan skaffe seg en hvit frakk til en ok pris? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Lettest på russ.no. Mulig du kan få tak i på Blåkläder, spurte aldri. Om du er desperat kan du ta en tur innom St. Olavs og stjele en frakk Lenke til kommentar
rosin Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 takk for svar! sjekka ut Blåkläder på nettet, de hadde en blå frakk, fin den, men jeg vil ikke skille meg så mye ut! =P å stjele har jeg ikke samvittighet til Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hvit frakk http://www.blaklader.com/no/produkter/kokk-naeringsmiddel/frakker/51601800-varefrakk/hvit-1000/ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Om du spør på sykehuset eller evt vaskeriet som vasker tøyet deres får du trolig en frakk gratis eller til en lav pris. Lenke til kommentar
rosin Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) sjekka på russeservice og russesiden, der kosta det ca 300 kr (inklusiv frakt) for en frakk. TUSEN TAKK for tipsene! :-) Endret 5. april 2010 av rosin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå