Sillycup Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei, jeg lurte bare på en ting. Jeg lurte bare på om det ikke var litt rart at jeg nesten ikke blir tykkere selv om jeg propper i meg alt for mye søtsaker, chips og liknende. Jeg burde vært smellfeit, men er ikke det. Selv ser jeg ikke noe galt i det, det er bare en bonus for meg. men det kan vel ikke være en eller annen skummel sykdom som bare plutselig rammer meg når jeg er 40 så jeg dør? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Akkurat samma her. Jeg spiser ganske mye usunt og jeg trener aldri (bortsett fra gymmen på skolen). Ikke antydning engang. Heller andre vei... Endret 5. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Akkurat samma her. Jeg spiser ganske mye usunt og jeg trener aldri (bortsett fra gymmen på skolen). Ikke antydning engang. Heller andre vei... Ja det er akkurat sånn det er, jeg er medlem i HVU (Heimeverns ungdommen) men er bare på øvelse der hver andre tirsdag, så det holder ikke for to uker + skolegym i to timer. Jeg har ikke noe imot det, er bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå