Knuti95 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg kjøpte et ATI Radeon HD4350 og har et problem. Noe skrift på skjermen har blitt uklar og noe har blitt hakkete. For eksempel i Hammer World Editor (Legger ved bilde). Og på skrivebordet er alt uklart. Hva kommer dette av? Her er et utklipp fra Hammer. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg kjøpte et ATI Radeon HD4350 og har et problem. Noe skrift på skjermen har blitt uklar og noe har blitt hakkete. For eksempel i Hammer World Editor (Legger ved bilde). Og på skrivebordet er alt uklart. Hva kommer dette av? Her er et utklipp fra Hammer. Sannsynligvis feil oppløsning. hvilken skjerm har du? hvilken oppløsning kjører du i? Lenke til kommentar
Knuti95 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har en BenQ G2412HD skjerm og jeg kjører i 1920x1080 60Hz Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har du koblet den via VGA eller DVI? Om du har VGA og kabelen som følger med skjermen er ikke problemet så veldig rart egentlig. Bytt da til DVI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå