Gå til innhold

Mystisk skjerm, noen som kan si merke?

albester

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peil på fabrikanten av denne skjermen? Det er en taksameter skjerm, så logoen på det er fra de som leverer taksameteret, så det er altså ikke merket av skjermen.

Den har 6 din plugger på baksiden, mistenker det for å være en eller annen POS skjerm, men skulle visst produsent.

Er dett noen som kan hjelpe?

MVH

AB

display_ledig.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo lete f.eks her å se hva du finner.

http://www.globalsources.com/manufacturers/Touch-Screen-Car-Monitor.html

Men - det finnes hundrevis av produsenter av slikt, og det er ikke uvanlig at det blir laget spesielle varianter på bestilling.

Om ikke det står noe typenummer eller annen info du kan google sliter du.

Om du har mulighet kan det muligens hjelpe å skur opp skjermen - vanligvis finnes det i alle fall typenummer på printkortene i slike, så du kan søke etter det.

Lenke til kommentar

Har lett opp og ned, men finner ikke noe som ligner. Tenkte jeg skulle skru den opp, men var noen mini torx skruer, så hadde ikke verktøy som passa.

Men akkurat hva merke skjerm det er er for så vidt ikke viktig heller, det som er interessant er hva en slik skjerm koster, enten den samme, eller noe lignende, men problemet er at jeg ikke aner hva slike skjermer blir kalt, som har 6 din plugger på baksiden for tilkobling.

Jeg antar det er en POS skjerm, som etter det jeg har forstått er skjermer brukt til kassaterminaler osv. men er ikke sikker. Skal kikke på linken din nå, og se om det er noe stasj der.

Skulle hatt en slik skjerm, men mindre, den der er vel 7 eller 8 tommer, og skulle hatt en på 4-6 tommer, men problemet er som sagt å finne noen som har samme typen tilkobling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...