magnusa_12 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå er jeg ferdig med 5x5 programet mitt, og har fått bra resultater av det. Nå har jeg tenkt å begynne på et RyP Muskelvekst program og har funnet et program som ser veldig interessant ut. https://www.tn.no/drivkraft/artikler/splitt-program-ekstrem-muskelvekst Ser dette noe bra ut? gutt 17, 81kg og 193cm takker for alle svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor gå over fra 5x5 baseprogram til et dårligere hybridprogram? Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Er keen på å prøve et nytt program. Og fant ingen andre en den jeg linka! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvilken 5x5 kjørte du? Er vel bare å hive seg på RYP det. Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg kjørte dette programet http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er dårlig, anbefaler MyR sitt, men sidene er nede nå. Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Kan du linke det her når sidene er oppe igjen? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er dårlig, anbefaler MyR sitt, men sidene er nede nå. Synes egentlig det så helt ok ut, bra fordeling mellom høyreps/lavreps og ikke for mange isolasjonsøvelser som mange andre programmer har. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er ikke så ille, men når man skal kjøre et baseprogram så tar jeg en titt på det så står det Leg extensions/Bicepscurl/Tricepscurl osv så kan man jo lure på om de vet hva de gjør. På et godt 5x5 vil baseøvelsene kreve så mye at man må kutte ned og vedlikeholde på enkelte øvelser mens man legger til isolasjonsøvelser som en prioritering i en periode. Kan man bare legge til så er det ikke så tungt som det burde. Men for all del, det er ikke dårlig på noe måte, jeg kjørte selv ryp første 2 treningsårene mine, men det kan gjøres bedre. Du kan jo ta en titt på øvelsene her, skriv inn dine 5RM i tabellen øverst så regener arket ut resten. Det går opp i mange uker men vanligvis tar man deloadingen i uke 6-7. MyR.rar Lenke til kommentar
magnusa_12 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Tusen takk for responsen, men filene i linken din inneholder bare XML-filer. Noe som ikke kan åpnes:/ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Myrevolution's 5x5 ligger også ute på Treningsforum.no Lenke til kommentar
War Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det var openoffice sin "excel" Regneark. Åpen kildekode, åpen for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå