nor50 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har en del innspillinger liggende på en Pioneer DVD-recorder jeg vil legge ut på youtube. Tenker da å brenne dem først på DVD for overføring til PC og så konvertere til et greit youtubeformat. Hva skal man da velge av program for å konverterer innspillingene fra DVD'en? Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvis dette er filmer som er kjøpt på butikken, evt opptak som er gjort av TV/DVD er dette piratkopiering og ulovlig. Men; Total Video Converter er et greit program til dette, men det koster litt. Jeg har hørt om et program som heter freez DVD-Ripper, som også gjør dette. Jeg tror jeg ville konvertert til mp4, dersom du ikke trenger så utrolig høy kvalitet. Men egentlig så holder det å konvertere til AVI eller MPEG/MPG så konverterer youtube det under opplastingen Ducky Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hvis dette er filmer som er kjøpt på butikken, evt opptak som er gjort av TV/DVD er dette piratkopiering og ulovlig. Men; Total Video Converter er et greit program til dette, men det koster litt. Jeg har hørt om et program som heter freez DVD-Ripper, som også gjør dette. Jeg tror jeg ville konvertert til mp4, dersom du ikke trenger så utrolig høy kvalitet. Men egentlig så holder det å konvertere til AVI eller MPEG/MPG så konverterer youtube det under opplastingen Ducky Det er voldsomt hvor mange som skal passe på at andre ikke gjør "ulovlige" ting! Jeg har EGENFILMET materiale liggende på harddisken! Hvorfor kan ikke folk feie for sin egen dør??? Lenke til kommentar
mago Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 er noen tips her http://www.squidoo.com/youtubehd Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 er noen tips her http://www.squidoo.com/youtubehd Og dette er lovlig...? :-) Takk. Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis dette er filmer som er kjøpt på butikken, evt opptak som er gjort av TV/DVD er dette piratkopiering og ulovlig. Men; Total Video Converter er et greit program til dette, men det koster litt. Jeg har hørt om et program som heter freez DVD-Ripper, som også gjør dette. Jeg tror jeg ville konvertert til mp4, dersom du ikke trenger så utrolig høy kvalitet. Men egentlig så holder det å konvertere til AVI eller MPEG/MPG så konverterer youtube det under opplastingen Ducky Det er voldsomt hvor mange som skal passe på at andre ikke gjør "ulovlige" ting! Jeg har EGENFILMET materiale liggende på harddisken! Hvorfor kan ikke folk feie for sin egen dør??? Beklager! Skal slutte å si til folk at ting er ulovlig?! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er voldsomt hvor mange som skal passe på at andre ikke gjør "ulovlige" ting! Jeg har EGENFILMET materiale liggende på harddisken! Hvorfor kan ikke folk feie for sin egen dør??? Ganske enkelt fordi forumet er vår "egen dør" og forumet har visse regler som skal følges. De første innlegg i tråden ga inntrykk av at det var opptak beskyttet materiale (fra TV/dekoder e.l.) ettersom det er det vanligste materiale som ligger på en DVD-brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå