xibriz Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det jeg har tenkt til er å bruke 8258 som bil, også konstruere en rå tilhenger Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Utrolig kul tråd! Fikk veeeldig lyst til å begynne med lego igjen. Har vel 27 kilo med lego på loftet Endret 3. mai 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det er bare å hente den ned fra loftet å bygge opp Når jeg nå pakket legoen ned etter denne tråden var "ferdig" la jeg hvert bygg i hver sin brødpose, slik at de skal kunne bygges opp igjen uten at jeg leter meg ihjel i 14 dager Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) 8258 - Crane Truck 8110 - Mercedes-Benz Unimog U 400 Endret 17. november 2012 av xibriz Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Den siste der ligna ikke så mye på en unimog. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 jeg må vel ta ett sikkelig bilde da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 har sett flere bilder av lego sett som jeg hadde. gøy å se slikt igjen. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har vanskelig for å gå forbi gode tilbud. Når jeg kan spare 600 kr på ett sett slår jeg til uten å tenke meg om Liker ikke å betale fullpris, lego er dyrt nok som det er 8065 - Mini Container Truck 9398 - 4x4 Crawler Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Dette var gøy. Vi har hatt nesten nøyaktig de samme tingene. Eneste på listen din jeg ikke hadde da jeg var liten er gravemaskinen og hjullasteren, og det eneste jeg kan huske jeg hadde utenom var et ganske stort romskip, en liten brannstasjon og et sett basert på en enkel motor som kunne bli enten et tog eller en slags månebil. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Dette var gøy. Vi har hatt nesten nøyaktig de samme tingene. Eneste på listen din jeg ikke hadde da jeg var liten er gravemaskinen og hjullasteren, og det eneste jeg kan huske jeg hadde utenom var et ganske stort romskip, en liten brannstasjon og et sett basert på en enkel motor som kunne bli enten et tog eller en slags månebil. Det er ikke rart at du ikke hadde gravemaskinen og dumperen? det er jo nye sett Romskipet husker jeg.. en kompis hadde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå