xibriz Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Lenge siden sist 8207 - Dune Duster 8213 - Spy Runner 8226 - Mud Masher Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kul tråd. Ønsker flere kommer med sine byggverk. Husker togvognen fra første side godt, blir toget med og? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 *drømme meg tilbake* Husker jeg hadde maaaasse tog osv. 2 Passasjertog og 2 Godstog, med 2 stasjoner osv. Hadde jeg hatt litt vett burde jeg satt det opp i leiligheten min Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hehe, herlig tråd. Husker jeg hadde den siste bilen der! 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Kul tråd. Ønsker flere kommer med sine byggverk. Husker togvognen fra første side godt, blir toget med og? Jeg har toget og en bunke med skinner. Det blir satt opp på det dedikerte Lego-rommet når jeg har bygget ferdig Jeg begynnte på ett ganske kult technic bygg i går, kommer bilder i kveld når jeg er ferdig Ellers, så begynner jeg å bli ferdig. Jeg har bare 3-4 tegninger jeg ikke har begynt på, samt ett 10-talls bygg som er påbegynt. Regner med jeg har en oversikt over deler jeg mangler i neste uke, slik at jeg kan få alle byggene komplett Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 En av mine desidert kuleste bygg 5581 - Magic Flash 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 8250 - Search Sub Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 1955 -Color Line Ferry Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 6090 - Royal Knight's Castle 1 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Dette var en usaklig kul tråd! Takk for at du gidder. Nå fikk jeg lyst til å finne frem LEGO'en hjemme på gutterommet og bygge jeg og. Har en del av de samme modellene som deg liggende et sted, syns å huske at jeg har et sånt westernfort også... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Herlig tråd! Her må jeg følge med Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 å savn lego, ser flere ting jeg har liggenes i en kasse Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Takk for støtten Har bare 3 sett nå jeg ikke har startet på. Men de er store, type dagsprosjekter Hvis de ikke mangler deler kommer det bilder Resten må dere vente på til jeg har bestillt deler fra BrickLink. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 8479 - Barcode Multi-Set 8880 - Super Car Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fine de barcode-settene, var det ikke de som kunne lese av forskjellige strekkoder og utføre handlinger utifra det de leste? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jepp, det stemmer. Og jeg kastet det brettet med kodene for kort tid siden Kanskje man finner de på nett, og kanskje de funker hvis man printer de ut. Anyway.. jeg er for skrøpelig til å sitte på gulvet i 4-5 timer i strekk 6285 - Black Seas Barracuda Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tøft! Hadde det ikke vært for at jeg bor på hybel, ville jeg sannsynligvis startet et tilsvarende prosjekt. Gud, så mye LEGO jeg har liggende.. Jeg har mest middelalder-theme på min, da. Det var det jeg syntes var tøft. Mangler antakelig altfor mange smådeler.. Er det dyrt å bestille løse deler? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 På den offisielle lego-siden koster deler fra rundt 50 øre å oppover. Altså kan man få 150-200 deler for en hundrings. Jeg synes ikke det er så dyrt. Begynte på en liste med deler jeg mangler før helgen, skal fortsette i dag tenker jeg. Helgen gikk til å mekke på bilen som fikk 6 toerfeil på EU-kontrollen Nå har jeg bare 1 igjen pga. manglet en.... del Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Helgen gikk til å mekke på bilen som fikk 6 toerfeil på EU-kontrollen Nå har jeg bare 1 igjen pga. manglet en.... del Ironisk nok! Men det kan da ikke være rare jobben for deg å mekke bil, du som er så flink til å bygge LEGO! Hehe... Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 hehe nei, jeg liker å bygge/lage ting Sikkert derfor jeg jobber som programmerer Jeg måtte skifte handbrekkwire på bilen i dag så jeg fikk ikke tid til å jobbe på delelisten til legoen. Forhåpentligvis får jeg den inn på etterkontroll i morgen, så da blir det litt tid til lego i morgen kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå