d'espresso Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fikk hentet ut 8 lisenser til Windows 7 gjennom ACM/MSDNAA-tilbudet i september i fjor høst. Jeg skreiv ned alle 8, men har mista lappen og trenger de nå igjen. ACM-siden er gresk for meg. Er det noen som vet hvordan man henter frem lisensene igjen? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du må logge deg inn på selve MSDNAA sidene: http://msdn01.e-academy.com/elms/Storefront/Home.aspx?campus=ACM Har du brukt en aktiv epost adresse, så er det ikke noe problem. Brukte du en fake epost adresse, som ikke har vært aktiv i det siste, får du neppe logget inn. Under My Software finner du alle lisensene dine som du fikk i fjor. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Takk. Får logget inn på ACM, men ikke på MSDNAA med samme brukernavn og passord? :S Ingen av brukernavnene jeg pleier å bruke fungerer heller... Er det en måte å få logget inn når man ikke vet brukernavnet? Og er brukernavnet mail-adressen? For det funker heller ikke.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er ikke samme brukernavn og passord som selve ACM sidene. Prøv passord recovery: https://msdn01.e-academy.com/elms/Security/PasswordReminder.aspx?campus=ACM Hvis du ikke fylte ut skole info og kontaktlære når de ba om det, så ble kontoen din stengt ned i løpet av oktober 2009. Da har du ingen mulighet til å få tilbake lisensnøkkelene. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Fylte ut all info da de ba om det. Skole og kontaktlærer og alt mulig.Synes det er maks rart at ingen av de vanlige brukernavnene jeg bruker fungerer der. På recoveryen, altså. Prøvd alt... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og du har ikke eposten de sendte den gangen slik at du finner brukernavnet ditt? Mitt brukernavn er [email protected] altså brukernavnet mitt på selve ACM siden + @acm.org Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Funka da jeg la til @acm.org! Tusen hjertelig, du er en redningsmann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå