Ezpi Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 God Kveld godtfolk Jeg har gjort diverse tester men får blandede resultater så jeg velger å spørre her: Jeg skal enten kjøpe Call Of Duty: Modern Warfare 2 eller Battlefield:Bad Company 2. Spesifikasjonene som står på den BÆRBARE maskinen min er som følger: Acer Aspire 5738ZG Intel Pentium processor T4200 (2.0 GHz, 800 MHz FSB) NVIDA GeForce G105M Up to 1791 MB TurboCache 15,6" HD LED LCD 4 GB DDR3 Memory 500 GB HDD DVD Super Multi DL drive Kan jeg kjøre noen av disse spillene? Takk for svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Prøv: Canyourunit.com http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Lenke til kommentar
Ezpi Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Ja jeg har testet ut den og andre, men får forskjellige svar. På CanYouRunIt får jeg følgende: BC 2: FAIL. CPU Minimum: Intel Pentium D 3.0 GHz/Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz/AMD Athlon 64 X2 or better You Have: Pentium® Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz MW 2: FAIL. CPU Speed Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported You Have: 2.00 GHz På en annen test fikk jeg at jeg kunne kjøre MW 2 og det stod tilogmed at jeg hadde mer enn bra nok processor, og akkurat bra nok skjermkort. Så jeg blir usikker, derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Ezpi Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Vil også legge til at jeg testet FEAR 2 på canyourunit, der fikk jeg også fail, men jeg lastet ned demoen og det funket helt fint. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg har kjørt MW2 fint på min laptop med en 2GHz Intel, dog litt bedre en T4200, men det er grafikken til maskina som er viktigst Hva har du til grafikk? Lenke til kommentar
Ezpi Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Hvis det er RAM så er det 4 GB. (beklager hvis jeg tar feil, dette er ikke helt mitt tema.. ) Hvis ikke så står spesifikasjonene i førsteposten. Edit: Jeg innser vel at Bad Company 2 er rimelig utelukket når det kommer til min pc. Endret 5. april 2010 av Ezpi Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nei.. RAM er ikke det samme som Grafikk. Du har NVIDA GeForce G105M som grafikk. Det er et av de svakeste kortene før man kommer på integrert grafikk, så det er ikke noe å spille nyere spill med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå