Gå til innhold

En rambrikke tok kvelden, hjelp til valg av nytt ;)

Gjest medlem-212767

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-212767

Heisann!

Den ene ram-brikken min tok kvelden i går, så jeg trenger litt hjelp til valg av et nytt sett =)

Jeg kjører

-HK: Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2.

Kjørte " Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB,DDR2, 2x2GB(KIT), PC8500 " frem til i går da den ene brikken døde. Jeg ønsker å fortsette å bruke den andre brikken som faktisk fungerer, og så sette i et 4 GB sett til så jeg får 6 GB. Jeg kan ikke så mye om hva som betyr noe, så jeg lurer på om det er nødvendig med PC8500 siden jeg har det fra før? Er det vits med denne hastigheten når jeg bare bruker den til å spille med? Vil at de nye brikkene skal være kompitable med den jeg har.

Takk på forhånd =)

-Bjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-212767

Jo jeg kan jo muligens det =)

CORSAIR Dominator TWIN2X8500C5DF

Da endrer jeg spørsmålet til: hvor mye forskjell merker jeg på PC8500 i forhold til noe tregere noe? ;)

Jeg ser nå at det ikke er flere av disse på lager... =(

Endret av medlem-212767
Lenke til kommentar
Gjest medlem-212767

Nå har jeg sett litt rundt, og det som hadde vært greiest er å bestille fra www.PS.no. Ettersom jeg bor 15 mins unna lageret deres og kan dermed hente brikkene maks 2 timer etter jeg har bestilt de for bare 30,- ;)

Så hvilke av disse brikkene er "best".

Vil helst ha OCZ, er det jeg har hørt mest om, og har i min PC nr. 2. Godt fornøyd.

Tar GJERNE imot andre forslag fra andre nettbutikker om det kan anbefales sterkere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...