Byte Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Som tittelen sier, er det store krav for å bli Våpensystemassisten? Skal til Madla i juli (luftforsvaret) regner jeg med ettersom jeg ringte forcen og ba om dette. Fysiskt så er jeg helt på bånn, jeg har røkt siden jeg var 14 (blir 20 i august) men bestemte meg for å slutte da jeg ringte dem (yay 1 uke siden!) Jeg er også ganske feit (eller overvektig, samma det) Jeg er 1.83 høy og veger 106kg men jeg aner ikke hva BMI'en er... Så når det gjelder Våpensystemassisten til F-16, hva ser de etter igrunn? det er dette jeg har mest lyst til å gjøre i militæret (om jeg får bli der i det hele tatt...) Jeg har skikkelig lyst til å tjene ett år ettersom jeg ikke har noe bedre å ta meg til, og har igrunn alltid hatt lyst til dette, skal gi alt jeg har under rekrutten (om de ikke dimmer meg første dagen -_-) Dette ble en wall of text, sorry Takk for alle svar! men nå må jeg ta meg en joggetur, skjekker når jeg kommer inn igjen! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det er fortsatt en stund til Juli, så gi gass og tren og forbered deg til innrykket! Tips til trening finner du blandt annet på mil.no! Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Heisann. Sitter faktisk i dette øyeblikk i "cola-bunkeren" i Bodø som Våpensystemassistent. Det stilles ikke store krav fysisk sett, men å gjøre det gjennomsnittelig bra under hele oppholdet på Madla vil selvfølgelig hjelpe deg å få stillingen du vil ha, det innebærer da også den fysiske biten. Ellers vil det helt klart lønne seg å ha litt teknisk innsikt. Et noenlunde rent rulleblad er heller ikke å forakte. Du må også være ansvarsbevisst og sikker på det du gjør. Men dersom du gjør det greit under oppholdet på Madla og kommer deg gjennom intervjuet der, skal det nok gå bra. Bra du sikter høyt, da det er et viden kjent faktum her på BHFS at "Våpengutta (i Bodø) er råest". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hehe. Det er et viden kjent faktum blant våpengutta på BHFS ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå