larsevenes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Får ikke koblet til iTunes Music Store i iTunes nå. Får opp denne loggen og dette skjermbildet. Tydeligvis at det finner nett, men ikke får koblet til likevel. Har prøvd å disable AVG uten at det hadde noen virkning. Har også sett på innstillingene i den interne Windows brannmuren uten at dette heller hjalp. Microsoft Windows 7 x64 Home Premium Edition (Build 7600) Dell Inc. Studio 1558 iTunes 9.1.0.79 QuickTime 7.6.6 FairPlay 1.7.16 Apple Application Support 1.2.1 iPod Updater-bibliotek 9.0d11 CD-driver 2.2.0.1 DLL for CD-driver 2.1.1.1 Apple Mobile Device 3.0.0.102 Apple Mobile Device-driver 1.45.0.0 Bonjour 2.0.0.34 (214.3) iTunes-serienummer xx40xxxx0ECDxxxx Nåværende bruker er ikke administrator. Nåværende dato og klokkeslett lokalt er 2010-04-05 20:47:33. iTunes er ikke i sikker-modus. Visningsinformasjon ATI Technologies Inc., ATI Mobility Radeon HD 5470 **** Informasjon om eksterne pluginmoduler **** Ingen eksterne pluginmoduler er installert. iPodService 9.1.0.79 er aktiv. iTunesHelper 9.1.0.79 er aktiv. Apple Mobile Device service 3.0.0.0 er aktiv. **** Testing av nettverkstilkobling **** Nettverksadapterinformasjon Adapternavn: {DDF2207F-XXXX-XXXX-XXXX-4CCCD16062F7} Beskrivelse: Dell Wireless 1397 WLAN Mini-kort IP-adresse: 0.0.0.0 Subnettmaske: 0.0.0.0 Standard gateway: 0.0.0.0 DHCP aktivert: Ja DHCP-tjener: Gyldig leie: Thu Jan 01 01:00:00 1970 Leietid utløper: Thu Jan 01 01:00:00 1970 DNS-tjenere: Adapternavn: {D5771C62-XXXX-XXXX-XXXX-48076F5EB9C6} Beskrivelse: Realtek PCIe GBE Family Controller IP-adresse: 193.xxx.xxx.xxx Subnettmaske: 255.xxx.xxx.x Standard gateway: 193.xxx.xxx.x DHCP aktivert: Ja DHCP-tjener: 129.xxx.xx.xxx Gyldig leie: Mon Apr 05 20:08:36 2010 Leietid utløper: Tue Apr 06 00:08:36 2010 DNS-tjenere: 129.xxx.x.xx 129.xxx.x.xx 129.xxx.x.x Aktiv forbindelse: Lokal nettverkstilkobling Tilkoblet: Ja På Internett: Ja Bruker modem: Nei Bruker LAN: Ja Bruker proxy: Ja HTTP-proxy: xxx.xxx.xx.x:xxxx HTTPS-proxy: xxx.xxx.xx.x:xxxx SOCKS-proxy: xxx.xxx.xx.x:xxxx SSL 3.0-støtte: Aktivert TLS 1.0-støtte: Deaktivert Brannmurinformasjon Windows-brannmur er på. iTunes er aktivert i Windows-brannmur. Forsøk på tilkobling til Apples websted var ikke vellykket. Nettverksforbindelsen ble tidsavbrutt. Forsøk på tilkobling til iTunes Store var ikke vellykket. Nettverksforbindelsen ble tidsavbrutt. Forsøk på sikker tilkobling til iTunes Store var ikke vellykket. Nettverksforbindelsen ble tidsavbrutt. Forsøk på sikker tilkobling til iPhone-aktiveringstjeneren var ikke vellykket. Nettverksforbindelsen ble tidsavbrutt. Forrige vellykkede tilkobling til iTunes Store var 2010-03-30 12:47:55. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå