RandyRocket Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Når jeg søker på f.eks. et navn på Gule Sider i søkefeltet deres kommer det opp søkeforslag - forslagene er søk jeg har gjort før. Noen av mine tidligere søk er litt "uheldige", kan man si. De forslagene som kommer opp er ikke akkurat noe jeg vil at folk skal se Så derfor lurte jeg på: Vet noen hvordan man blir kvitt søkeforslag som kommer opp når man søker etter navn i søkfelt, på f.eks. Gule Sider? Håper at noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kanskje en litt tungvint løsning, men du kan laste ned CCleaner. Får ikke åpnet noen andre sider, så jeg får ikke funnet direkte linken, men du kan laste ned ned på bl.a. www.filehippo.com . Last ned, husk å merke av at internetthistorikk skal fjernes, og så mener jeg saken skulle være biff. CCleaner er lurt i alle tilfeller Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei. Har du testet å holde musepekeren over de resultatene du vil slette å trykke "delete" ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvis du skal ha hjelp, så er det en fordel å nevne om du bruker Internet Exploder eller noe annet. Generelt, så kan man gå inn i verktøymenyen og slette søkehistorikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå