Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har tenkt til å starte å bygge opp muskler. Jeg startet for en uke siden med å trene vekter, sit-ups, push-ups osv.. I tillegg har jeg starte med å ta protein shake. Den er fra Londsdale. Har kjøpt 2 kg. Den er god å jeg ser at den virker at jeg har bruklt den i en uke. Akkurat dette tviler jeg på. For det første ser du ikke mye resultater på en uke. For det andre er ikke proteinpulver noe vidundermiddel. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Proteinpulver er mat i pulverform, og fra spesielt seriøse leverandører er det ikke farlig å bruke proteinpulver. Det var derimot en sak tilbake (2005-2007 ett sted, husker ikke) hvor det var skandale rundt proteinpulver fra mange leverandører. Det ble blant annet påvist dyreavføring og steroider i proteintilskuddene fra en lekke leverandører, først og fremst utenlandske. Men kontrollene ble mye mer skjerpet etter dette, så i dag er proteinpulver for det aller meste ufarlig, men noen merker er det nok som det kan være lurt å styre unna. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Derfor betaler man heller litt ekstra for norskprodusert. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Trur det som står på boksen stemmer eg, har du bevis på anna? (tenker på norske produkt) Produsentetene har lov å skrive på akkurat det de vil. Flere i USA som lager kosthold hjemme i sin egen stue og skriver på mye rart på boksen. "The breakout" er ikke vanlig Proteinpulver er et greit kostilskudd og er grei for folk som har dårlig tid eller ikke har muligheten for å lage mat. Norsk brødkosthold er ikke noe bra og det er ikke slik våres forfedre spiste. Kroppen våres er helt feil bygget for et slikt kosthold. Husk at alle mennesker er forskjellige og alle gener er forskjellige, noen tåler bedre karbohydrater enn andre. Men alt i alt, så er det mer rafinerte karbohydrate vi får i oss, som ikke gjør noe annet enn å skape gør i kroppen. Hvetemel og sukker er næringsverdiløs for kroppen og skadelig. Sukker tapper mineraler og vitaminer fra kroppen, får blodsukkert ustabilt, f*cker opp horomonene i kroppen og insulin hjelper deg med aldringsprossesen (mer uren hud, rynker osv). Vi nordmenn er selvgode og liker å skyrte på at vi er så sunne som spise fisk til middag og tar tran om morgen. Men er vi egentlig det? Ser vi på et vanlig norsk undom kosthold så er det ikke uvanlig å se at de fleste undommer ødelegger kroppen sin med raffinerte karbohydrater. Ikke noe myte at de fleste nordmenn i får i seg 40kg sukker i gjennomsnitt hvert år. 40KG FOR FAEN! Karbohydrater for meg er frukt, grønnsaker og bær og ikke noe mer eller mindre. Tror du fremdeles Cornflakes med syltetøy, sukker og melk er bedre frokost enn speilegg og bacon, skaff deg boken Sukker - En snikende fare av Dag Viljen Polesynski, les den, tenk tenk tenk, les den igjen, tenk litt til, og prøv så og spise frokost en gang til etter det. Husman knekkebrød er vel godkjent? Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har tenkt til å starte å bygge opp muskler. Jeg startet for en uke siden med å trene vekter, sit-ups, push-ups osv.. I tillegg har jeg starte med å ta protein shake. Den er fra Londsdale. Har kjøpt 2 kg. Den er god å jeg ser at den virker at jeg har bruklt den i en uke. Akkurat dette tviler jeg på. For det første ser du ikke mye resultater på en uke. For det andre er ikke proteinpulver noe vidundermiddel. Proteinpulveret har i alle fall en psykisk effekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå