kloningen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Worklog Tran's Classified Server (Foreløpig bare tanker og idèer) Jessda, har sittet et par timer idag og tenkt litt / tegnet litt forslag på en Server for meg, typ lagringsserver med plass til rundt 20 disker. Temaet jeg kjører blir i matchende stil med EVGA's Classified stil. Altså svart med røde detaljer. Ting som skal være gjort/kjøpt Rødt = Ikke gjort/Kjøpt Grønt = Gjort/Kjøpt [X] Lage sketsjer av hvordan jeg vil ha det [X] Vannkjøling [X] Få litt generell kunnskap i hvordan hele prosessen gjøres med kryssfinèr osv (Takk til Beef Supreme!) [X] Hardware (deler ut dette feltet litt senere når jeg har klargjort hva jeg skal ha) Sketsj av det jeg har gjort sålangt; Kommentartråd Kom GJERNE med tips og inspill på alt mulig! Som sagt så trenger jeg å vite litt om bygge kabinett i tre og hvordan det hele gjøres. :] Endret 8. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Fortsettelse sketsjer Den svarte og røde klumpen inne rundt hovedkortet er en kabelkanal forresten.. Kommentartråd Endret 10. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Lagde annen sketch idag, da i et mer åpent ramme-kabinett i aluminium.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator. EDIT: Stenges. Ta kontakt når prosjektet er i gang Endret 10. august 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg