Gå til innhold

Worklog: Tran's Classified Server

Anbefalte innlegg

Worklog Tran's Classified Server

(Foreløpig bare tanker og idèer)

Jessda, har sittet et par timer idag og tenkt litt / tegnet litt forslag på en Server for meg, typ lagringsserver med plass til rundt 20 disker.

Temaet jeg kjører blir i matchende stil med EVGA's Classified stil. Altså svart med røde detaljer.

Ting som skal være gjort/kjøpt

Rødt = Ikke gjort/Kjøpt

Grønt = Gjort/Kjøpt

[X] Lage sketsjer av hvordan jeg vil ha det

[X] Vannkjøling

[X] Få litt generell kunnskap i hvordan hele prosessen gjøres med kryssfinèr osv (Takk til Beef Supreme!)

[X] Hardware (deler ut dette feltet litt senere når jeg har klargjort hva jeg skal ha)

Sketsj av det jeg har gjort sålangt;

SketchUp2010-04-0620-46-19-24.png

Kommentartråd

Kom GJERNE med tips og inspill på alt mulig! :D

Som sagt så trenger jeg å vite litt om bygge kabinett i tre og hvordan det hele gjøres. :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator.

EDIT:

Stenges. Ta kontakt når prosjektet er i gang :)

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...