OleP Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hei, lurte på om noen visste åssen jeg kan endre bakrunn/skin på Qtek 7070.. har lastet ned et skin fra coolsmartphone.com, men er usikker på hvilken mappe jeg skal legge den i. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 var en ting til.. Kjøpte meg nettopp et SD kort på 128 mb.. etter at jeg satt inn kortet prøvde jeg å overføre noen sanger fra pcen til mobilen, men jeg fikk jo ikke overført noen.. fikk feilmld om at jeg hadde for lite plass på disketten ?! Lenke til kommentar
kenhe Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei! Du legger det inn via activsync. Siden du lasta ned skinnet på coolsmarth phone så sier jeg bare se ved siden av der du lasta det ned! Står meget godt forklart på den siden. Vet du om noen flere sider og laste ned ting til qteken?? er ganske lite der ute enda til den syntes jeg.. Lenke til kommentar
kenhe Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det mede sd kortet kan jeg ikke svare på for jeg har neda ikke kjøpt meg sd kort. hvor kjøpte du det?? hvor mye kostet det?? Er det noen steder det lønner seg og kjøpe? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kan jo bruke et av powertoys programmene for SP 2002 telefoner til skins. Det med kortet burde du kanskje sjekke at det ikke er fult, eller hva som opptar plassen? Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 det biligste stedet for å kjøpe sd kort er vel kanskje www.idedata.no ... tror det var en 700-800 kroner for 256mb... det ellers så prøv å søk i kelkoo, men idedata er ikke med i sammen ligningen der da...[/url] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Crucial selger billige flashbrikker av alle sorter. Eventuelt ta deg en tur på ebay. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 leste en plass at du bør lage mapper på SD-kortet ditt og lagre stuffet ditt i mappene.. da får du sortert det litt og. Ditt problem var utgangspunktet til dette svaret der jeg leste det. bruker selv 256 SD-kort til denne telefonen.. har nyll nada problemas der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå