osmoen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Heisann. Jeg bruker en del tid paa aa skrive inn resultater i Excel. Disse resultatene har alltid to desimaler. Jeg er paa utkikk etter en mulighet for aa faa Excel til aa automatisk sette inn et komma/punktum for meg foran de to siste sifrene jeg taster inn. Om jeg taster inn 1234 oensker jeg at dette skal gjoeres om til 12.34 uten at jeg trenger aa gaa via komma/punktum paa numpad. Er dette praktisk gjennomfoerbart i Excel? Hvis ja; vennligst opplys meg om hvordan det gjoeres Edit: Det er snakk om Excel 2007 Endret 5. april 2010 av Frikky Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Svar for engelsk Excel 2007 -satser på du finner frem hvis du skulle bruke norsk: Office button > Excel Options, kategori Advanced. Nesten øverst i feltet: Automatically insert a decimal point; huk av og velg 2. HTH. Beste hilsen Harald 1 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Takk skal du ha, Harald! Forenklet tilværelsen et par hakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå