b11pb00p Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vet hvordan jeg kan få tak i fluespillet som befant seg på en cdrom som fulgte med komputer for alle bladet(ca 10 år siden, kanskje lenger siden? tror cden heter geeks cdrom. Var flere morsomme spill, fluespillet hvor du skulle servere fluer i en bar og et homsespill. Kjempe gøy! Hadde vært utrolig kult å fått tak i det igjen, noen som har cden liggende, eller noe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det spillet tror jeg at jeg husker. Er mulig jeg fremdeles har cden liggende hos moren min (er mulig hun har kastet den), skal se om jeg husker å se etter den neste gang jeg er der. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Bladet heter Komputer for alle. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Bladet heter Komputer for alle. Trodde det stavtes computer:P Endret 6. april 2010 av nilzern Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke etter dems mening iallfall: http://komputer.no/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ikke på Norwenglish. oki hehe husker faktisk dette bladet leste det og PCG i mine yngre dager Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det spillet husker jeg, dritgøy: "Kan æ få en tel" er en quote som sitter igjen. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) "Gi meg ein Møkk øl!" "Gi meg ei Bloody Merra!" Edit : "Eg då!?" Endret 16. april 2010 av Purplehaze Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ikke på Norwenglish. Hva er high scoren din på unicorn attack? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det va no som steike fan i hæstkuken. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ikke på Norwenglish. Hva er high scoren din på unicorn attack? 83k Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 spør meg hva min er, helst spør meg..helst. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Lurer på om ikke de cd`ene gikk i søpla for et år eller 2 siden faktisk.. :S Burde vel tatt vare på de lenger... Lenke til kommentar
Epower Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har en haug med komputer for alle cder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå