venomuz Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Lurer på om det er noen anbefalinger ang. tastatur med "lave taster", slik som det er på bærbare o.l. Den skal bl.a bli brukt til spilling. Noen anbefalinger? Pris spiller ingen rolle atm. nå som jeg bare ser etter anbefalinger. takk EDIT: har disse tastaturene med lave taster et navn? Endret 5. april 2010 av venomuz Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Razer lycosa er litt lavt i forhold til f.eks. G-seria til logitech. Men ikkje laptop-lav. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Microsoft Sidewinder x6 Den eier Lenke til kommentar
Griken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Razer Lycosa tror jeg passer den beskrivelsen. Bruker det selv og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Siden prisen ikke spiller alt for stor rolle kan du jo prøve ut Optimus Maximus tastaturet. Der har du også en OLED skjerm på hver tast som du kan bytte ut med mye kult. hf Lenke til kommentar
venomuz Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 oohhh shiiittt... sykt tastatur da! men tror jeg kommer til å gå for Logitech Illuminated. den Optimus Maximus så jo helt sykt ut da! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 oohhh shiiittt... sykt tastatur da! men tror jeg kommer til å gå for Logitech Illuminated. den Optimus Maximus så jo helt sykt ut da! hehe ja..koster godt over $1600 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå