Oxygen 07-12 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Prøver å finne ut hva jeg spilte på i norsk tippeliga og hva jeg vant og tapte på. Endret 5. april 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 De har garantert en oversikt over hva du har spilt for/mot/med hos dem. Har du prøvd å kontakte dem? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Velg "Historie", så kommer et nytt vindu opp. Her kan du se avgjorte og ikke-avgjorte veddemål på angitte datoer Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Ja, men ikke hva jeg spilte på. Den lista stinker for jeg må velge tippeliga, og jeg kan jo ha spilt sporadisk på forskjellige ligaer. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke-avgjorte veddemål er jo de veddemålene dine på kamper som ikke er blitt spilt, eller som blir spilt.. Er det ikke dette du vil ha en oversikt over? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Åja fant det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå