vonLime Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fikk et grisebillig akvarie som ikke var tett, og som jeg skal ha på ny silikon på. Ettersom den gamle silikonen var stor, klumpete og stygg, skal jeg fjerne denne før jeg setter på ny. Noen tips om hvordan jeg fjerner den enklere? Loddebolt med skjæreblad funker ganske dårlig, ettersom den er varmebestandig. Kniv er også ekstremt tungvindt... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg skrev "fjerning av silikon" i google.com og det første jeg fant var denne tråden. Ellers så har jeg klart meg bra med barberblad, selv på silikon som sitter noe jævlig. Klart, det blir litt banning og slikt, men det er da bare koselig. Endret 5. april 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Butikker som selger fliser selger også en skrape for å fjerne silikonfuger til dusjer og slikt som fungerer helt utmerket. Antar at de funker til akvarier også.. Endret 5. april 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå