Robinkle Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har installert en Windows 2000 server. på denne utgaven slipper man å skrive inn lisenkoden under installasjonen. Har det noe å si. Det er ingen oppdateringer tilgjengelige på windows update. 0 updates.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hadde det samme problemet en gang og da hadde jeg ikke satt årstallet til 2003 under installeringen og siden den sto på 2002 så var det ikke noen updates tilgjengelig. Sjekk om du har riktig årstall ..... Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 jeg må le. det funka. hehe. HAHAHA utrolig!!!!. *ler så det gviner* Tusen takk. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg må le. det funka. hehe. HAHAHA utrolig!!!!. *ler så det gviner* Tusen takk. Så fint da Jeg lo jeg og når det skjedde meg. Plundra i mange timer for og sjekke hva som var galt :oops: Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg må le. det funka. hehe. HAHAHA utrolig!!!!. *ler så det gviner* Tusen takk. Så fint da Jeg lo jeg og når det skjedde meg. Plundra i mange timer for og sjekke hva som var galt :oops: Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg kan ikke si sikkert at det ikke var denne dato-saken som gjorde det, men update-serverene har slitt ganske mye den siste tiden. Når de ikke virker, får man opplyst at det ikke finnes noen oppdateringer. Prøver man igjen 5 minutter seinere, kan det virke. Det kan derfor ha vært tilfeldig at du kom inn etter at du hadde byttet dato. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 En annen ting, selv om dette er XP da... Hvis man aktiverer Automatic Updates så har jeg lagt merke til at Windows Update linken aldri finner updates, men kun oppdaterer gjennom den automatiske tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå