sake Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Har spilt en god del modern warfare 2 nå online og har akkurat skaffet meg battlefield bad company 2. Rundet singleplayer delen og nå tenkte jeg å spille multiplayer delen. Problemet er at når jeg går inn i en match så blir jeg disconnected etter 2-3 minutter. Enten det eller så finner den ikke matcher til meg. Jeg har spilt tilsammen 5 minutter i mange forskjellige matcher før den disconnecter uten grunn. Jeg får og failed to connect to EA og You have been disconnected due to lack of activity. Er dette vanlig? Eller er det noe feil fra min side? Er ps3 forresten. Er som oftest etter jeg har skutt noen eller blitt drept selv at jeg detter ut fra serveren. Og hva er de største forskjellene på bad company i forhold til modern warfare? Er det perks og slikt her? Kan man blinge våpene slik jeg kunne i mw2? edit: dette med at jeg detter ut ifra serveren gjør at jeg blir gal og vurderer å drite i å spille det igjen. Får maks spilt 1-3 min hver kamp nå før jeg detter ut Endret 5. april 2010 av sake Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Prøvd å skru av og på PS eller logge av og på PSN? Forskjellene er vel at du kan bare drite i å prøve å være supermann i BC2. Her er det teamwork som står på dagsorden. Du kan pimpe og ordne med våpnene, ja. Det er Pins (feks 5 kills med assult rifle = 100 poeng) også er det insignias (500 kills med sniper = 5000 poeng, kun èn gang) Lenke til kommentar
sake Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Prøvd å skru av og på PS eller logge av og på PSN? Forskjellene er vel at du kan bare drite i å prøve å være supermann i BC2. Her er det teamwork som står på dagsorden. Du kan pimpe og ordne med våpnene, ja. Det er Pins (feks 5 kills med assult rifle = 100 poeng) også er det insignias (500 kills med sniper = 5000 poeng, kun èn gang) Så jeg kan hive f.eks holo sikte på assault rifles osv når jeg levler de opp? Det lille jeg har spilt nå virker sinnsykt digg. Har foreløpig bare testet recon og det virker nice hittil. Edit: hjalp ikke å restarte konsollen. Fremdeles samme, spiller i 2-4 minutter og detter ut uten noe feilmelding eller noe. Endret 5. april 2010 av sake Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Du får ikke holo, men red dot. Det får du til alle kits. Hmm, da vet jeg ikke kompis. Kjipt problem det der, skjønner at det er irriterende. Har kun hendt meg 2-3 ganger så langt Lenke til kommentar
sake Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Har fått det til nå Gikk på portforward.com og fulgte instruksjonene der til spillet så funket det fett. Har spilt i en time nå og må si jeg er imponert over banene. Ingenting er som å snipe noen fra andre siden av banen ^^ Har ikke satt meg helt inn i spillet enda, føler det er veldig anderledes enn mw2 på det meste. Har noen noe bra starttips? Hittil har jeg holdt meg i utkantene og snipet som en løk. Har vunnet de to siste kampene men tror jeg har spilt mot nabber. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 I never thought you'd ask. http://battlefieldbadass.com/strategy/view/how-not-be-noob-battlefield-bad-company-2/ Se den, og bli pro. Du kan legge meg til på PSN om du trenger en squadmate. (Forutsatt at du ikke er helt udugelig, har en mic og greier og ikke er 14 år gammel.) Alltid_ er min PSN Lenke til kommentar
sake Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 I never thought you'd ask. http://battlefieldbadass.com/strategy/view/how-not-be-noob-battlefield-bad-company-2/ Se den, og bli pro. Du kan legge meg til på PSN om du trenger en squadmate. (Forutsatt at du ikke er helt udugelig, har en mic og greier og ikke er 14 år gammel.) Alltid_ er min PSN Haha, fet film. Skal legge deg til når jeg er litt mindre nabb og skjønner spillet litt mer Lenke til kommentar
sake Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvordan går det? :-) Vel, jeg har reist mye med jobb i det siste så jeg kom aldri skikkelig igang med bf2. Har bare blitt random småspilling av mw2 i helgene når jeg er hjemme. Må ha tid til å sette meg skikkelig inn i bf2 og. Men har snakket med kompiser som har spilt det en del og de fleste liker mw2 bedre etter å ha spilt bf2 i noen uker. Hvordan går det med din spilling? Du eier nabber og jubler i bf2 fremdeles? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Regner med at du snakker om BC2, og ikke BF2? Jaja, går så det griner. Synd kompisene dine ikke liker BC2 etter en stund, for meg (Og flere jeg spiller med) har det vært stikk motsatt. Men men, folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå