Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen piper, skjermen svart

Anbefalte innlegg

jeg så en film i går kveld, når jeg sku legge meg tok jeg den STASJONÆRE pcen i hvilemodus. Når jeg skulle skru den på i morges så var den helt avskrudd, jeg prøvde og restarte pcen men da kom det en Uendelig piping. var ikke sånn pip....pip....pip, men var sånn her piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip den vil ikke gi seg, jeg må bare skru av pcen. Men det er ikke viftene eller noe som piper. Det er 1 liten dings som er koblet til hoved kortet med en gul og svart ledning. jeg prøvde og gjøre noe med rammen, funkert ikke, alle vifter og lys funkerer. Men skjermen er svart. Står og blinker NO signal. jeg tok ut skjermkortet og brukte det som var på hovedkortet. funkerte heller ikke, Er det ikke veldig rart at den skal bli sånn over kvelden når jeg ikke har rørt den.

Pls trenger svar. Pcen er bare 1 år gammel. Kjøpt fra multicom. Skal jeg sende den inn?

Noen pc specs

* 9500 gt

* Intel e8400

* 4 gb ram

pcen har funkert helt fint helt til i dag morges. Jedg har prøvd alt jeg kommer på.. TREGNER HJELLP :no:

Endret av dalen_victor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BUMP trenger virklig hjelp, Snart tentamen og jeg trenger pcen min, Jeg lever den in til Multicom snart vis ingen har noen ideer

PerB, har sett på det der, men pcen tar ikke pauser. Den piper konstant sånn piiiiiiiiiiiiiip hatt den på i en halv time og den piper sånn enda :thumbdown:

Endret av dalen_victor
Lenke til kommentar

Jeg fant dette om bios pip kode:

"Explanation: The system is producing constant beeping in no specific pattern, or a fast "ringing" sound.

Diagnosis: This is usually caused by a problem with the system memory, or possibly the video card. The memory is more likely--the system complains long and loud if it can't find any usable memory, as there is no way to even start the boot process when this is the case. The motherboard itself could also be the problem."

Det kan være problemer med minnet som gjør at PCen (BIOS) piper. Litt vanskelig å si etter som jeg ikke vet hvilket hovedkort (BIOS) du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...