war2war Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Som sagt har noen hatt noen problemer med Mist 1000Watt`ere? har hatt pcen min susende å gående på denne 1000watten, men noen ganger så er det noe som ikke stemmer. Har spillt mye Modern Warfare 2 i det siste og hver gang jeg kommer til "takedown" oppdraget så fryser pcen helt og da mener jeg hele pcen. Samme skjedde når pcen bare sto å idlet, spillte ikke,lasta ikke noe ned, den bare stod der å susa,når jeg kom tilbake så hadde den fryst igjen. skjermkortet har kjempefin temp, alle drivere er oppdatert til og med DirectX. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og jeg tillater meg å tvile på at dette problemet er relatert til PSU. Maskinen fryser på samme sted i et spill tyder på minne eller skjermkort feil. Får du kjørt gjennom dxdiag uten feil? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Eneste problemet jeg har relatert til MIST 1000W er piping og hyling... Noe annet har jeg ikke merket, har en harddisk som er kranglete dog. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mist 1000w skal vel være ett av de bedre powerene der ute. Mist lager vel bare gode power såvidt meg bekjent. Jeg trodde at det poweret var stille jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå