Gå til innhold

Hva er det råeste penger kan kjøpe innen bærbart datautstyr?


Anbefalte innlegg

Som påpekt av mange både her og tidligere - alt til sitt bruk.. Noen er helt sikkert fornøyd med en "stortsettstasjonær-bærbar", mens andre vil ha det så lett og portabelt som mulig..

 

I denne tråden var det vel snakk om det råeste av bærbare, og for min del tenker jeg da umiddelbart på en av de nyeste centrino-pc'ene som har både bærbarhet og rå ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva som er så bra med ATI Radeon 9000 kortene i bærbare maskiner. En kamerat av meg kjøpte nettopp en Dell maskin med et GeForce4 TI 4200 kort. Gruser iallfall det Radeon 9000 kortet. Skal man ha bærbar er det selvsagt en fordel med Mobile prosessorer, da slipper man så mye varmeutvikling, og ergo, mindre støy. Noen som var inne på MAC Powerbook 17" Wide, og den må jeg si meg uenig i. Den ser fancy ut, og det er det hele 1GHz Motorola prosessor. Tror den sliter litt med en 1.7GHz Intel P4 M. Tror den sliter litt med det meste av prosessorer. Greit nok krever ikke OSX så mye som Windows XP Pro, men man kan jo installere Linux på bærbaren, så er man jo likestilt på krav fra OS'et iallfall! Og den Powerbook maskinen har et GeForce 440 Go kort, og det blir jo lett banket av TI4200 kortet som Dell maskinen har! Eller Radeon 9000 for den del.

 

Må si meg enig med de som sier IBM ThinkPad er bra. Det er faktisk det eneste IBM klarer å lage som fortsatt er bra. Ellers er Whitebox og Zepto ganske bra. Whitebox er ofte litt stor, men yter bra.

 

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar

Jeg hadde en Zepto 2002

Nå en Zepto4100 ?? 40GB5400RPM 1GB Minne wlan ++ yes !

I allefall, så synes jeg at ATI 9000 kortet "rygger 8 tall" rundt GF2Go420

Ellers så er det utrolig godt med en maskin som ikke BRÅKER !!. Null støy !!

 

Kjempe Fornøyd ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...