Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En av mange prestasjonstråder

Gjest Nyforelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Nyforelsket

Heisann.

Har enkelte ganger de siste årene slitt med få penisen helt stiv og når han først står parat, så kommer tankene som "hold ut, kjemp imot, må vaske bilen imorgen, pusse tennene, male huset," Ja dere forstår tegningen:P.. 2 ting skjer da, enten kommer jeg for fort, eller så blir den like brukendes som et punktert bildekk. Og det sliter virkelig på psyken etterhvert. Kan legge til at jeg har hatt samme dame i 15 år. Og vi har et bra sexliv og er like forelsket selv om alle par har dårlige dager i blandt ;) ..

Kan legge til at jeg til tider sliter med stive fingrer som lett kan bli til likfingrer når det er kaldt, stive ben og kropp sånn ellers. Helt andre plasser enn det jeg vil vær stiv hehe. Poenget kommer lenger nede

MEN, her kommer altså et men! Jeg satt å leste på diverse forum om dette berømte problemet som tydeligvis florerer i Norge. Jeg kom over noen piller som heter Black Bull. Og der stod mye positivt om dette produktet, selv om MANGE av de var fra selgerne selv som utga seg for å vær anonyme brukere.

Jeg kjøpte noen pakker og prøvde de når de ankom i posten. Jeg tok først 1 pille, og ingen reaksjon. Tok så den siste pillen en stund før vi skulle legge oss. De jeg merket da var en "sliten dagen derpå hodepine" og at de prikket i fingrer, ben og i ryggen. Men en liten touch i bokseren gjor underverker og den vart knallhard. Og vi holdt på en god stund før jeg takket for meg med et kjempebrøl.

Jeg gjekk på badet for å vaske meg og møtte samboeren på veg tilbake. Hun la til merke at den ikke hadde blitt slapp igjen, og hun spørte meg om jeg hadde tatt noe fordi jeg brukte ikke å vær slik. Jeg klarte ikke å holde på hemmligheten da smilet og humøret avslørte meg og visste henne hva jeg hadde tatt. Hun holdt på å svime av når hun såg at virkningen kunne vare opptil 48 timer, hehe...

Jeg opplevde noen bivirkninger av desse pillene som hodeverk og at jeg fekk litt smerter i pungen (Noe lignende slike smerter man får når man holder seg for lenge ved onani).

Men blodtilførselen til fingrer, ben og ellers forbedret seg utrolig mye. Spesielt til fingrene mine da jeg får lett likfingrer ved kalde omgivelser. Og orgasmen ble mye sterkere enn vanlig.

Om jeg har dårlig blodtilførsel i kroppen som sørger for at jeg får likfingrer, stiv kropp og slapp penis er bare blodprøver og legebesøk som kan avgjøre. Men jeg mener desse pillene satte i gang blodsirkulasjonen min på en positiv måte.

Vil bare poengtere at jeg er IKKE NOEN SELGER og dette er IKKE NOEN SALGS TRÅD da jeg er totalmotstander av annonseselgere, tv-shop produkter, støvsugeselgere og andre innpotrengende selgere.

Jeg ville bare fortelle om min opplevelse med desse pillene, om hva som funket og hva jeg fekk av bivirkninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Nyforelsket

Håper dere ikke stenger tråden fordi jeg oppga hvilken type piller jeg brukte. Visst dere ser på det som noen reklame eller noe lignende så beklager jeg på det sterkeste.

Håper bare noen andre kan fortelle om sine synspunkt, om de evt har brukt samme typen osv...

OG VISST DER KOMMER NOEN LINKER OM HVOR MAN KJØPER DETTE SÅ STØTTER JEG 100% AT LINKEN BLIR FJERNET.

Lenke til kommentar
Gjest Nyforelsket

Hvis du har hatt ståpikk i 48timer så er det en mirakel av dimensjoner at du fortsatt ikke har måttet amputere den ennå.

hehe, nei heldigvis så har jeg ikke hatt det ;) .... virkningen i pillen skal vare i 48 timer. Noe som forsovidt stemmer, den avtar og har ikke full virkning i den 48 timen visst du forstår. Noen misser sikkert effekten raskere og noen senere... Det er vel alt etter forbrenningen du har i kroppen tipper jeg uten å vær skråsikker

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...