V_B Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei. Jeg er litt nyskjerrig på hvor folk livebetter, og eventuelt om noen har tips om noen bra sider ? Har bettet litt på bet365, men har erfart at de kan være usannsynelig trege med utbetalinger. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Unibet tror jeg er ganske bra på muligheter, med cashback future osv. Men best odds må du kanskje se et annet sted. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Betsson er enkelt og den beste! Unibet er det mange som har dårlig erfaring av, hvis du tar en titt på google. Betsson har bra rykte. Lenke til kommentar
ColaBunn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg spiller kun på Betfair. God odds, mye in-play kamper og utbetalingene skjer med en gang. Legger ved en link hvor det er en artikkel om hvorfor betfair er det beste nettstedet å spille for. På linken der får man også noe start bonus: http://automatic-betting-bot.info/1764/betting-bots/ Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Unibet. Enkelt og greit, med en god del tippe muligheter. Lenke til kommentar
fredibb Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nordicbet er gode på livebetting. Har konto på flere nettsider, med det en kun her jeg spiller livebetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå