Flakkmeister Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei! Nå har det seg sånn at jeg har en HP HDX-18 1390 som den ene harddisken har tatt kvelden på. Planen er jo selvfølgelig å få levert den til rep på garanti, men jeg har en jobb med idiotisk arbeidstid. Satt her å tenkte på om jeg ikke bare kunne skru av dekselet bak og nappe ut strømkabelen på den defekte disken slik at jeg ihvertfall kunne fått starta maskinen, men vil det gå utover garantien på noen måte? Er ikke noe synlig forsegling der. Vil det isåfall også gå utover garantien om man f.eks skulle ville oppgradere harddisken eller minnet? Dekslet er tydelig merket med at "under her sitter harddisk og RAM"... Noen som vet?? Keen på å få igang maskinen til en viss grad igjen ^^, Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Harddisk og RAM er vanligvis CRU (Customer Replaceable Unit) enheter og om de er defekte vil du bare få tilsendt bytteenheter som du kan bytte selv med mindre du har på stedet garanti. Jeg har gjort det flere ganfer på Lenovo, Dell, Acer, HP/Compaq uten at det har gått ut over garanti. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Ok, takker! Da tror jeg at jeg finner frem stjernetrekker´n.. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå